חיפוש

מופע פרטי של אמן חושים בסלון ביתכם

מחפשים חוויה שונה ואחרת? הייתם רוצים לבלות ערב שלם עם האנשים שאתם אוהבים אבל הייתם מעדיפים לעשות זאת בביתכם הפרטי? אם כך, כמובן שאפשר להבין אתכם, כי מי לא היה רוצה לבלות מידי פעם בצורה שונה ואחרת? לכן, מעבר לכך שכדאי להכיר אוכל טוב ואולי גם לשלב אלכוהול מאיכות מובילה, כדאי יהיה לחשוב על חלק אומנותי ואין ספק שהזמנת הופעה פרטית של אמן חושים זו בחירה נפלאה.

מסיבת אמן חושים

מה צפוי לכם בהופעה?

מעולם לא יצא לכם להזמין איש מקצוע כמו אמן טלפתיה כמו זיגי או מרצה אורח אליכם הביתה ולכן אין לכם מושג למה לצפות? אם כך, כדאי לדעת שכמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה. זה מאוד תלוי לאיזה אמן אתם פונים ולכן צריך לבדוק תחילה כמה פרטים. ראשית, האם האמן בכלל עובד באזור שבו אתם גרים והאם הוא יוכל להגיע ולתת לכם שירות שכולל הופעה פרטית בביתכם? שנית, האם מדובר על אמן שיש לגביו המלצות רבות? כמה זמן נמשכת כל הופעה שלו ואיזה פרטים היא כוללת? האם יש אפשרות לשלב אנשים מתוך הקהל בהופעה על ידי כך שהם יהיו מתנדבים שעוזרים לאמן? כל הפרטים הללו חשובים כי בסופו של דבר, ככל שהאמן מתאים יותר לסגנון ההופעה שבה אתם מעוניינים כך הערב שתארגנו יהיה מוצלח יותר.

 

כמה עולה בילוי כזה בבית?

זה לא משנה איזה אמן תזמינו או איזה מרצה אורח. בכל מקרה אתם צריכים להכין את עצמכם גם להוצאה כלכלית לא קטנה, כי כמובן שכאשר איש מקצוע מגיע ונותן לכם שירות, הוא יגבה על כך כסף. עם זאת, לא תמיד אתם חייבים להיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי ולכן אנחנו מציעים שתבדקו, בין היתר, כמה זה יכול לעלות לכם. האם המחירים יחסית שפויים? האם יש טעם לבקש הנחה או לנסות לחפש מבצעים? כל המידע מחכה לכם ישירות באתרי האינטרנט של אמני החושים השונים כי בימינו אין אמן רציני בתחום הזה שלא מנהל אתר אינטרנט עם כל האינפורמציה שצריך.

אולי תאהבו גם את

איפה כדאי ללמוד אמנות חושים?

בתקופה האחרונה, לא מעט אנשים מתעניינים בלימודי אמנות חושים. הסברה היא, שהמצב נובע מתוך ההיכרות העמוקה שנהייתה לעולם עם המקצוע. בשנים האחרונות, כולם נחשפו לאמני

קראו עוד »