חיפוש

הגיע הזמן להוציא אזרחות פורטוגלית

אם ברצונכם להיכנס לארה"ב מבלי צורך בהוצאה של ויזה, הדרך הטובה ביותר היא להוציא אזרחות פורטוגלית. כיצד זה מתבצע?

הוצאת אזרחות פורטוגלית

אלפי ישראלים מחזיקים כיום באחד הדרכונים המבוקשים ביותר בעולם – דרכון פורטוגלי. יתרה מכך, לאור העובדה כי רבבות ישראלים זכאים להוצאה של אזרחות פורטוגלית וזאת לאור העובדה כי אזרחות פורטוגלית מאפשרת להיכנס למגוון רחב של מדינות בעולם, כאשר הבונוס הגדול ביותר הוא ההימנעות מהצורך להוציא ויזה לארה"ב.

אזרחות פורטוגלית – כיצד נקבל?

כאמור, פורטוגל נחשבת למדינה שקל מאוד ליהודים להוציא אזרחות, וזאת לאור העובדה כי לפני שנים רבות התרחש במדינה גירוש במהלכו גורשו אלפי יהודים למדינות רבות בעולם, כמו גם התבקשו להתנצר. על כן, ממשלת פורטוגל העבירה בשנת 2015 תיקון מהפכני אשר מאפשר לישראלים אשר מוכיחים כי הם צאצאים של יהודי פורטוגל להוציא אזרחות, מבלי צורך במעבר של מבחני ידע או שפה, כדוגמת מדינות אחרות באירופה. יחד עם זאת, מדובר בהליך לא פשוט אשר מצריך עבודה עם חברה מקצועית לתחום וזאת משום שהעומס אשר מוטל על הרשויות כמו גם העובדה כי יש לתרגם מסמכים רבים לפורטוגזית מהווים מכשול לא קטן, ועל כן עבודה עם חברה מקצועית תאפשר לכם לבטל את הצורך בהוצאת ויזה לארה"ב, לחיות באירופה עם המשפחה כמו גם לנהל חיים שלויים במדינה איכותית אשר נחשבת לזולה מאוד למגורים, כמו גם למטרות השקעה וביטול הצורך ויזה לארצות הברית.

שעון וכוס קפה

איזי נשיונליטי – החברה המובילה בתחום הוצאת אזרחות פורטוגלית

חברת איזי נשיונליטי היא חברה מובילה בתחומה אשר עם השנים הפכה לשם דבר בתחום, וזאת לאור צוות מיומן אשר מעניק מעטפת איכותית הכוללת בדיקת זכאות, ליווי משפטי כמו גם התנהלות מול הרשויות. מדובר בהשקעה כספית מינימלית ביותר אשר מאפשרת לכם להיות בראש שקט כי תוך זמן קצר תוכלו לקבל אזרחות פורטוגלית. ברבות השנים עזרה החברה לאלפי ישראלים כמו גם בני המשפחות שלהם להוציא אזרחות, וזאת לאור העובדה כי לחברה קשרים ענפים עם הקהילה היהודית בפורטוגל כמו גם גורמי ממשל, וכן צוות מיומן אשר בקיא מאוד בתחום. לאור העובדה כי אלפי ישראלים זכאים, ניתן לראות כי ברבות השנים נפתחו לא מעט חברות אשר מאפשרות לקבל את השירות הזה, אולם החברה אשר זכתה למירב המחמאות כמו גם לאחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר היא ללא ספק חברת איזי נשיונליטי. זכרו, כי אם ברצונכם לעבור את התהליך בצורה נעימה, שקופה ועם עלות כספית אשר משקפת בדיוק את התהליך עצמו, יש ליצור קשר עוד היום באמצעות האתר של החברה בכתובת https://www.easynationality.com להשאיר פרטים מלאים ולאחר זמן קצר נציגים מטעם החברה ישובו אליכם בכדי להעניק לכם ייעוץ ראשוני כמו גם אפשרות להתחלת התהליך במהירות ובעיליות.

אולי תאהבו גם את