חיפוש

מהו גובה הפיצוי שאקבל ביחס לנזק

אחת הסוגיות היותר מורכבות בכל מקרה של תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית, הינה סוגיית הפיצויים שמגיעים לנפגע. החלק הראשון של התהליך המשפטי, נוגע בדרך כלל להוכחת הנזק, אם יש ספק באשר לעניין זה. בשלב הבא, מתמקד הדיון בהוכחת הרשלנות הרפואית שהביאה לגרימת הנזק. על מנת לסיים את השלב הזה בהצלחה מבחינת התובעים, יש צורך לספק הוכחות רבות, הן בדמות מסמכים המאשרים את קיומה של רשלנות רפאית והן באמצעות מומחים שיסבירו למה פעולה מסוימת שננקטה, או שלא ננקטה בזמן שהייתה צריכה להינקט, מהווה רשלנות רפואית. מתי מגיע השלב שבו נקבע גובה הפיצויים למטופל שנפגע מרשלנות רפואית? כיצד נקבע גובה הפיצויים ביחס לנזק, ומהן אמות המידה לקביעה הזאת? היכן ניתן למצוא עורך דין איכותי ומוכשר, שיטפל בתביעת הרשלנות הרפואית? כל התשובות בהמשך המאמר.

סיום הוכחת הרשלנות והדיון בסוגית הפיצויים

ההוכחה של סוגיית הרשלנות הרפואית, עלולה להימשך תקופה ארוכה. ככל שסכומי הפיצויים העתידיים הם גבוהים יותר, כך יהיה שלב ההוכחה ארוך יותר. זאת, בעיקר עקב רצונו של הצד הנתבע למזער נזקים ולשפר ככל הניתן את העמדות שלו, לקראת שלב קביעת הפיצויים. השלב הזה מתמקד לא רק בהוכחת הנזק עצמו, אלא גם בקביעה באשר לחומרת הנזק. ככל שהנזק הנגרם למטופל בעקבות רשלנות רפואית הוא גדול יותר, כך יהיו גם סכומי הפיצויים גבוהים יותר.

עורך דין

אמות המידה לקביעת גובה הפיצויים

אחת הסיבות שלא ניתן לנקוב בסכום ספציפי עבור פגיעה ספציפית, קשורה בהיותו של כל מטופל אישיות בפני עצמה, ובגלל שכל מקרה הוא ייחודי, ולרות אין דומה, ובוודאי שלא זהה לו.אמות המידה לקביעת גובה הפיצויים מחולקות לשתים – גובה הפיצויים שיינתנו למטופל שנפגע מהרשלנות לתקן את הנזקים שנגרמו בעקבותיה היא אמת המידה הראשונה. ואילו אמת המידה השנייה הינה אבדן ההכנסה של המטופל, בעקבות ההשלכות של הרשלנות הרפואית. באשר להוצאות הטיפול – אלה הוצאות שניתנות להערכה פחות או יותר מדויקת, כיון שהן נגזרות של עלויות טיפולים ידועות שניתן לכמת אותן ולהעריך את העלות שלהן. ואולם החלק השני של קביעת הפיצויים נוגע לעגמת הנפש, לחומרת הנזק למטופל ולאבדן כושר ההשתכרות שלו. אם איתרע מזלו של המטופל וההכנסות שלו אינן נמנות עם הגבוהות ביותר, הרי שהפיצויים ישקפו, בסיכומו שלעניין, את הדבר. אבל אפ המצב הוא שונה, וההכנסות של המטופל הן גבוהות, העדר הכנסות או צמצום שלהן בעקבות הרשלנות הרפואית עשוי להניב פיצויים משמעותיים מאד.

אם יש לך עניין בהגשת תביעה בגין רשלנות רפואית בניתוח, טיפול רשלני או מכל סיבה אחרת, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של פייל ושות' משרד עורכי דין, יסייעו לך וילוו אותך לאורך כל הדרך מרגע יצירת הקשר ועד להגשת התביעה ו וקבלת הפיצויים. הסיוע כולל השגת מסמכים, כמו גם קבלת הערכה מקצועית באשר לחומרת הנזק וגובה הפיצויים הנדרשים בגינו.

לפרטים נוספים: https://www.df-law.co.il

אולי תאהבו גם את

האתגרים המשפטיים של מטבעות קריפטו
האתגרים המשפטיים של מטבעות קריפטו

מטבעות קריפטו הופיעו ככוח משבש בנוף הפיננסי העולמי, המציע עסקאות מבוזרות ומאובטחות ללא צורך במתווכים. ביטקוין, Ethereum ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים צברו פופולריות משמעותית, ומשכו משקיעים

קראו עוד »