חיפוש

הפתרונות לקמטים במצח

הפתרונות לקמטים במצח

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו ומראה פנים יפה ונקי עוזר לנו הרבה בחיים ותורם רבות לביטחון העצמי שלנו. אנשים רבים, בעיקר גברים, סובלים מקמטים במצח, קמטים הפוגעים במראה הצעיר של הפנים ואינם אטרקטיביים במיוחד. אולי הגברים אינם אוהבים לדבר על זה אבל טיפולים אסתטיים ובכללם טיפולים לקמטים במצח הם דבר מאוד פופולרי היום בקרב גברים. למזלנו הרב אנו חיים בעידן בו הרפואה האסתטית התפתחה לרמה גבוהה מאוד המאפשרת לבצע טיפולים שונים, בכללם טיפולים לקמטים במצח, המאפשרים לנו להחזיר את גלגל הזמן לאחור ולקבל מראה פנים חלק וממוצק ללא קמטים.

 

מדוע נוצרים קמטים במצח?

קמטים במצח עלולים להיווצר מכמה סיבות, חלקן קשורות לגנטיקה והזדקנות טבעית וחלקן קשורות לגורמים חיצוניים. מאפייני העור עוברים בתורשה ואם להורים שלנו ישנו עור יבש שלו יש נטייה גדולה יותר לקמטים, סביר להניח שנסבול מאותה הבעיה.

בין הגורמים החיצונים הגורמים לקמטים במצח ניתן להזכיר את העישון, החשיפה לשמש והתזונה שלנו. העישון מכניס לגופנו רעלים שונים הגורמים להתקמטות מוקדמת של העור. גם קרני השמש פוגעות בעור הפנים בדרכים שונות ומשפיעות על איכות העור והן זרז של קמטים. העור שלנו צריך ויטמינים ומינרלים וכאשר התזונה שלנו לוקה בחסר זה משפיע על מראה העור.

טיפול לקמטים במצח

אחת השיטות המקובלות להסרת קמטים במצח היא באמצעות הזרקת בוטוקס לעור. שיטת הטיפול בבוטוקס מאפשרת לנו לקבל מצח ללא קמטים תוך כדי הימנעות מהליכים כירורגיים פולשניים. השימוש בבוטוקס מאפשר להפוך את הטיפול לפשוט במיוחד, ללא תופעות לוואי קיצוניות וללא תקופת התאוששות ארוכה.

טיפולי הזרקת בוטוקוס למחיקת קמטים במצח נעשים ללא הרדמה, אך בטרם ההזרקה הרופא עושה שימוש בחומר מאלחש. את הבוטוקס מזריקים במספר נקודות על המצח עד לקבלת מראה שווה ומתוח ללא קמטים. לאחר הטיפול ניתן לראות כמה בליטות בנקודות ההזרקה אך בליטות אלו נעלמות לאחר כשעתיים לכל היותר. יש צורך בשבוע על מנת שהבוטוקס ישקע ויתכנס במקומות הנכונים ויתקבל המראה הסופי של מצח נקי מקמטים.

טיפולי בוטוקס למחיקת הקמטים במצח הם אינם טיפולים המחזיקים לנצח אך הם יכולים לתת מענה טוב לתקופה של כמה חודשים. בהתחשב בעלויות הטיפול הנמוכות, מהירות הטיפול ומיעוט תופעות הלוואי ניתן לחזור על הטיפולים אחת לחצי שנה.

טיפולים ארוכי טווח לקמטים במצח

בוטוקס הוא אינו שיטת הטיפול היחידה לקמטים במצח. קיימות שיטות המשיגות תוצאות ארוכות טווח מהן ניתן ליהנות במשך תקופת זמן של כשנה. אחד החומרים הנפוצים הוא הסיליקון הרפואי אותו מזריקים בדומה לבוטוקס, אך מכיוון שזהו חומר זר לגוף, הוא עלול לגרום לתופעות אלרגיות ומוטב להשתמש בחומצה היאלורנית. זהו חומר טבעי הנמצא בגוף ונותן פתרון בטיפול אחד. כמו כן העובדה שמדובר בחומר טבעי הקיים בגוף מבטיחה טיפול ללא תופעות אלרגיות.

אולי תאהבו גם את

פנים
הצערת פנים ללא ניתוח

הפנים שלנו הם כמו כרטיס הביקור שלנו והם יוצרים את הרושם הראשוני. אך הפנים שלנו סובלות מאוד מפגעי הזמן ומקבלות מראה נפול עם עור אשר

קראו עוד »