חיפוש

הצערת פנים ללא ניתוח

הפנים שלנו הם כמו כרטיס הביקור שלנו והם יוצרים את הרושם הראשוני. אך הפנים שלנו סובלות מאוד מפגעי הזמן ומקבלות מראה נפול עם עור אשר איבד את האלסטיות שלו. כולנו רוצים להישאר צעירים ויפים אבל לפעמים זה לא קל. עד היום הצערת פנים נעשתה באמצעות ניתוח להרמת פנים, פרוצדורה כירורגית בעלת סיכונים רבים ורשימה ארוכה של תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים. גם העלות של טיפולים אלו כלל לא זולה. אך היום הרפואה האסתטית המתקדמת מאפשרת לנו לבצע הצערת פנים ללא ניתוח! לעוד פרטים ומידע נוסף יש ללחוץ כאן.

 

מהי הצערת פנים ללא ניתוח?

הצערת פנים ללא ניתוח עושה שימוש בפרוצדורות חדשניות אשר משיגות את אותן התוצאות אך בפרוצדורה הרבה יותר פשוטה, פחותת סיכונים, מהירה יותר ובעלת זמן התאוששות קצר. שתי השיטות העיקריות להצערת פנים ללא ניתוח הן באמצעות הזרקת נוזלים לפנים (סיליקון, בוטוקוס וחומצה היאלורונית) או הרמת פנים באמצעות חוטים. אז בואו נשמע עוד קצת על השיטות השונות להרמת פנים ללא ניתוח.

 

הרמת פנים באמצעות חוטים

השימוש בחוטים מאפשר לבצע מתיחת פנים וצוואר ללא ניתוח, מכאן שאין צלקות ואין צורך בזמן החלמה ממושך. כמו כן חשוב לציין שבשיטה זו אין צורך בהרדמה מלאה, פרוצדורה מסוכנת בפני עצמה, כפי שהיה פעם בניתוחים פלסטיים להרמת פנים. במהלך פרוצדורה זו נעשה שימוש בחוטים מיוחדים באמצעותם ניתן למתוח ולעצב את העור הפנים ולתת מענה למגוון של בעיות אסתטיות בפנים.

  • צוואר עם עור רפוי
  • צניחה של עור באזור הגבות
  • קפלים בצידי האף והפה
  • עודפי עור
  • העלמת קמטים
  • סנטר כפול
  • צנית עור באזור הלחיים

יש המכנים את השיטה חוטי פלא להרמת פנים. אין כאן פלא ואין כאן ניסים, פשוט טכנולוגיה רפואית מתקדמת העושה שימוש בחוטים העשויים מחומר מיוחד הנספג בגוף לאחר מספר חודשים. החוטים כורמים להרמה ומתיחה של העור אך גם מעוררים תגובה חיובית ומסביבם הגוף מתחיל לייצר קולגן ואלסטין המסייעים להחלקת העור ולהעלמת קמטים. החוטים נספגים לאחר כמה חודשים אך האפקט מחזיק מעמד מספר שנים שלאחריהן יש לחזור שוב על הפרוצדורה כפי שניתן לקרוא כאן.

 

הצערת פנים באמצעות נוזלים

עוד אמצעי להצערת הפנים ללא ניתוח הוא באמצעות הזרקת נוזלים, בדרך כלל בוטוקס או חומצה היאלורונית. השימוש בחומרים אלו מאפשר לרבים לוותר על הליכי הרמת פנים הכוללים ניתוח ובמקום זה לבצע טיפול המסתכם בהזרקות נוזלים. באמצעות חומרים אלו ניתן למלא את הפנים, למחוק קמטים ולמלא אפילו לחיים שקועות. טיפולים אלו מתאימים למקרים קלים ובינוניים בהם ניתן להסתפק בהזרקה ואין צורך בשימוש בחוטים או בניתוח להרמת פנים. שימוש בחומצה היאלורונית נחשב לטיפול בטוח, החומצה ההיאלורונית נמצאת בגוף באופן טבעי ולכן אינה מעוררת תופעות אלרגיות. הטיפול הוא הרבה יותר פשוט מפרוצדורות אחרות, הוא מהיר ויש לו מעט תופעות לוואי. יחד עם זאת חשוב לזכור שחומצה היאלורונית היא טיפול זמני המחזיק מעמד חצי שנה עד שנה.

המאמר מוגש באדיבות האתר הרשמי למכירת דגלים לרכב בסיטונאות – aphrodisiacbalm

אולי תאהבו גם את

הפתרונות לקמטים במצח

הפתרונות לקמטים במצח הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו ומראה פנים יפה ונקי עוזר לנו הרבה בחיים ותורם רבות לביטחון העצמי שלנו. אנשים רבים, בעיקר

קראו עוד »