חיפוש

מה זה כפל ביטוח?

כפל ביטוחי נחשב כיום לאחד הרעות והחולות של ענף הביטוח בישראל, וזאת לאור מיליארדי השקלים אשר ניתנים לחברות הביטוח השונות, מבלי שהלקוח יודע. כיצד פותרים את הבעיה? להלן הפרטים.

כפל ביטוחי – מהו?

כפל ביטוחי הוא מצב בו אזרח מחזיק במספר פוליסות שונות של ביטוח, מבלי לדעת. למעשה,מדובר בתופעה ידועה בעולם הביטוח הבירוקרטי, כאשר ע"פ ההערכות ישנם אלפי ישראלים אשר משלמים מדי שנה סכומי כסף אשר נעים בין כמה מאות שקלים לאלפים, מבלי שהם יודעים. לצערנו, ישראלים רבים אינם מבצעים בדיקה של התשלומים החודשיים אלא מגלים על הסכומים הללו רק לאחר זמן רב. על כן, החליט משרד האוצר בשיתוף המפקחת על הביטוח לצאת במיזם חדשני אשר מאפשר לציבור הרחב לבדוק היכן יש לו פוליסות ביטוח. יחד עם זאת,המיזם הזה איננו מאפשר לדעת במדויק אילו בדיוק פוליסות קיימות, ומהן הסכומים אשר אנו משלמים בעבורם. לכן, הפתרון הטוב ביותר נעוץ באתר "הר הביטוח" אשר מאפשר לקבל את כל הפרטים החשובים ביותר בנוגע לפוליסות בהן הציבור מבוטח, כמו גם לצאת לדרך כלכלית נבונה אשר כוללת בחינה מדוקדקת של הפוליסות, ביטול פוליסות לא רלוונטיות וכן הורדה של הפרמייה.

הסבר נכון

כיצד משתמשים באתר הר הביטוח?

למעשה, כל מה שעליכם לעשות בכדי להתחיל בתהליך ולחסוך אלפי שקלים הוא להיכנס לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il ולאחר מילוי הפרטים נציג מטעם האתר אשר הוא נציג אובייקטיבי אשר איננו תלוי בחברות הביטוח השונות יבצע בעבורכם את הבדיקה אל מול חברות הביטוח, וזאת לאחר שנבחנו כל הפרמטרים אשר רלוונטים אליכם. יתרה מכך, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ואמין אשר ישמש אתכם גם בעתיד, וזאת לאור העובדה כי תוכלו באמצעות הנציג לקבל אינפורמציה מדויקת בעבורכם אשר כוללת גם השוואות מחירים, ובחירה בפוליסות ביטוח אשר מותאמות בדיוק בעבורכם. בכך, תוכלו להיות בשליטה מלאה על הצד הביטוחי שלכם כמו גם לקבל שקיפות מלאה אשר תבטיח כי מעתה והלאה תוכלו לנהל את הכספים שלכם בצורה נבונה וחכמה, ובכך לחסוך אלפי שקלים מדי שנה.

לסגור את המינוס באמצעות אתר הר הביטוח

כאמור, אתר הר הביטוח מאפשר לכם לקבל את הכספים שלכם ולנהל את הפן הביטוחי בצורה שקופה וברורה, כאשר בלא מעט מהמקרים ניתן להגיע לחיסכון כספי של מאות עד אלפי שקלים. מדובר בבשורה של ממש בעבור אזרחים ואזרחיות אשר משלמים ממיטב כספם לחברות הביטוח, מבלי שהם יודעים על כך. לכן, אם גם אתם רוצים לצאת מהמינוס ולנהל את הכספים שלכם בצורה ברורה, שקופה ואיכותית היכנסו עוד היום לאתר והתחילו בתהליך משנה חיים, אשר ללא ספק יגרום לכם סיפוק כתוצאה מהבנה ברורה של מצבכם, וזאת לאור שימוש בכלים מתקדמים וטכנולוגים אשר מהווים את הבשורה הגדול השל ענף הביטוח כיום.

אולי תאהבו גם את

ביטוח דירה

עבור רוב האנשים הרכישה הכי גדולה ומשמעותית בחיים היא רכישת דירה. יש אומנם אנשים שנולדו ללא כל קושי כלכלי והוריהם קנו להם דירה כבר בגיל

קראו עוד »