חיפוש

עלויות דירה לפני 30 שנה

כל זוג צעיר שרוצה לקנות דירה מתלבט האם זה הזמן הנכון לעשות זאת, (מה עדיף – לקנות דירה או לשכור?) האם הוא יוכל לעמוד בתשלומי המשכנתא ואיפה הכי יהיה לו נכון לרכוש דירה. בנוסף, כמובן שמה שבאמת מטריד אותנו אלה המחירים המופקעים של הדירות השונות בארץ, שכן אם נשווה את המחירים למה שהיה נהוג כאן לפני שלושים שנה, אנחנו נראה שינוי משמעותי. לדוגמא, זוג שיכול היה לקנות לפני כמה עשרות שנים דירה גדולה בלב כרמיאל ולשלם עליה חצי מיליון ₪, יוכל היום למכור את אותה הדירה בסכום כפול, לפחות! משמעות הדברים ברורה: מחירי הנדל"ן עולים בישראל בקצב מסחרר ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, רוצים כבר לעשות את הצעד הגדול ולקנות דירה לכל המשפחה.

 מטבח

למה כדאי לשכור את שירותיו של עו"ד שילווה אתכם בתהליך הזה?

זה לא משנה אם אתם רוצים למכור דירה שנקנתה לפני 30 שנה או שאתם רוצים לקנות היום דירה חדשה. מה שבטוח זה שאתם צריכים עורך דין שיוכל לעזור לכם ולייצג אתכם בכל התהליך הזה. ראשית, אתם צריכים עו"ד לעניין הזה כי זה מה שנהוג ושנית, אם לא יהיה לכם עו"ד, מי ידאג לזכויות שלכם? עוה"ד יוכל לבדוק עבורכם מי הבעלים האמיתיים של הנכס, הוא יוכל להכין את החוזה שעליו תחתמו והוא יוכל לטפל עבורכם גם בעוד הרבה עניינים בירוקרטיים אחרים. לכן, אם החלטתם שאתם רוצים לעשות עסקה בתחום הנדל"ן כדאי יהיה לפנות כמה שיותר מהר לעורך דין שיוכל לסייע.

עו"ד מקצועי

ההתלבטות הרבה פעמים היא לא האם לפנות לעורך דין, אלא לבחור את איש המקצוע הנכון. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים איך בוחרים היום עורך דין לענייני נדל"ן, וכדאי שתדעו שהיום עושים זאת בדיוק כמו לפני שלושים שנה: מבררים מראש כל מה שאפשר. עוה"ד שלכם צריך להיות איש מקצוע רציני שמכיר את התחום לעומק ושיכול לעזור לכם בצורה מקצועית. כמו כן, עוה"ד צריך להיות זמין עבורכם ובעיקר, הוא חייב להיות איש מקצוע מומלץ. זה אומר שאם אתם כן יכולים לנצל את הטכנולוגיה של העידן המודרני ולעשות מחקר קצר לגבי עוה"ד לפני שאתם בוחרים בו, זה כדאי. כך תגלו שעוה"ד מירי יעקב-גביש היא הבחירה הנכונה. מדובר על עו"ד מנוסה ביותר, אמינה ורצינית, אז למה שתתפשרו על פחות מזה. למידע נוסף אודות שירותי המשרד פנו עוד היום לעו"ד יעקב-גביש, כי עסקאות נדל"ן עושים בעזרת המומחים.

אולי תאהבו גם את

במה יעזור לכם עו"ד מקרקעין?

רכישת או מכירת נכס מקרקעין היא אחת העסקאות החשובות ביותר בחייו של אדם. עסקאות אלו כרוכות בהשקעה כספית משמעותית ובהליכים משפטיים מורכבים. לכן, חשוב להיעזר

קראו עוד »