חיפוש

איך בוחרים חדר שינה מעוצב?

רבים מאתנו מגלים ביום בהיר אחד כי חדר השינה שבו הם ישנים כבר תקופה ארוכה מעוצב באופן משעמם למדי. יש מי שנחשפים לעובדה זו לאחר שקיבלו ביקורת אודות העיצוב, בעוד אחרים נחשפו לקטלוגים של חנויות עיצוב וגילו להפתעתם כי חדר השינה שלהם זקוק לריענון. מי שמצאו עצמם בסיטואציה מסוג זה צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב, כדי לגלות איך בוחרים חדר שינה חדש ומעוצב על הצד הטוב ביותר.

 

בחירה בחדר שינה מעוצב – השלב ה – 1: רישום הצרכים שלכם

כבר שמענו על מכרים וקרובי משפחה שבחרו באופן אקראי חדר שינה מעוצב מבלי שהם יישמו את 4 השלבים החיוניים שיופיעו בפניכם במדריך הנוכחי. נספר לכם כי הם גילו בסופו של דבר שביצעו רכישה שמתאימה לעיצוב הכללי של החדר והבית, אך היא לא התאימה לצרכים שלהם.

אנחנו כאן כדי לומר לכם כי עליכם לערוך תחילה רישום של הצרכים שלכם. שכן, אתם צריכים שחדר השינה שלכם יהיה לא רק מעוצב, אלא גם נוח ונגיש. בחרנו להציג בפניכם רשימת צרכים שאנחנו הכנו טרם הרכישה שלנו:

  • לבדוק שהשידות צמודות למיטות
  • לבדוק שיש בשידות לפחות 2 מגרות גדולות לאחסון
  • לבדוק שהגובה של המיטה נוח לנו
  • לבדוק שאורך המיטה אינו פחות מ – 2 מטר

חדר שינה

בחירה בחדר שינה מעוצב – השלב ה – 2: רפרוף בקטלוגים

בשלב זה מתחיל הפאן. זה הרגע שבו אתם יכולים להתחיל לרפרף בקטלוגים ולראות את המגוון הרחב של חדרי שינה מעוצבים שמוצעים ברשתות השונות. אנו ממליצים שלא להתמקד בחנות אחת, אלא להסתכל לפחות על 2 – 3 חנויות שונות. כך תיחשפו למגוון רחב של חדרי שינה שמעוצבים בסגנונות שונים ומורכבים מחומרים מגוונים.

 

בחירה בחדר שינה מעוצב – השלב ה – 3: סימון חדרי השינה היפים ביותר

כעת אתם צריכים לסמן לפחות 5 חדרי שינה שנראו לכם מתאימים מבחינת היופי והנוחות. ההמלצה היא לצלם את התמונות של חדרי השינה הללו ולכתוב לצד כל תמונה מאיפה היא נלקחה. למשל, תמונה מספר אחת צולמה מהקטלוג של חברת X וכו'.

 

בחירה בחדר שינה מעוצב – השלב ה – 4: התייעצות עם גורמים חיצוניים וביצוע החלטה סופית

כעת, צריכות להיות בידיכם לפחות 5 תמונות של חדרי שינה שמתאימים לכם כמו כפפה ליד. בשלב זה עליכם לשלוח את התמונות הללו לאנשים שאתם סומכים עליהם ולשאול אותם לדעתם. חשוב שתדעו להיות קשובים בשלב זה. שכן, אתם עשויים לשמוע המלצות על חומרים שונים (למשל, על מיטות מעץ או ברזל וכו'). לאחר שתקבלו את כל ההמלצות, תוכלו לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר מכל הבחינות ולבצע רכישה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך בוחרים חדר שינה מעוצב, כך שנותר לכם רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל ולהזמין את החדר החדש, שיהיה בהצלחה!

חדר שינה

אולי תאהבו גם את