חיפוש

איך לעצב את הבית נכון ובטיחותי

אנחנו כל כך מקפידים על עיצוב בית נכון, עד שלפעמים אנחנו שוכחים את האספקט הבטיחותי שבעיצוב הבית. האלמנט הבטיחותי מקבל את תוקפו, במיוחד כשיש זאטוטים שמתרוצצים בבית. אז איך נעצב את הבית נכון ובטיחותי?

אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כל פרט ופרט, במיוחד אם אתם עומדים לבצע שיפוץ נרחב בבית. בדיקת ווידוא הפרטים מראש, יוכלו לחסוך עבורכם לא מעט זמנים יקרים, עלויות ועוד. כשמעצבים את הבית מחדש או משפצים אותו, קודם כל חשוב להסתייע באנשי המקצוע הנכונים. בהסתייעות הנכונה, אתם תקטינו את הסיכויים לתקלות במהלך פרויקט השיפוץ והעיצוב.

מה חשוב לבדוק עם אנשי המקצוע לפני שיפוץ?

למשל, אם אתם שוכרים נגרי אומן או חברת מטבחים, כדאי לוודא שמדובר באנשי מקצוע מומלצים שמסוגלים לעמוד בדד ליין שאתם מגדירים עבורם. אם השיפוץ של הבית כולל את העיצוב מחדש של חדר השינה, כדאי לדעת שישנם ארונות לחדר שינה שעושים את כל ההבדל. ארונות לחדר שינה יכולים להגיע כבר בנויים, אך תוכלו גם לשכור נגרים שיבנו את הארונות בביתכם.

אגב, אם אתם מעוניינים לבנות אי מטבח שגורם למטבח להיראות אחרת לגמרי, מומלץ לוודא מראש מה התהליך של הבנייה יכלול. במקרים מסוימים, אנשים מעדיפים כבר להחליף מרצפות בעת שמתקינים אי מטבח.

בית מעוצב ובטיחותי הוא בית נעים ומרגיע

ואם כבר מדברים על שיפוץ מטבחים ועיצובם מחדש, חובה לדבר על הצנרת בבית. אם אנחנו מדברים על בתים בטיחותיים, הרי שהמים שאנחנו מכניסים לגוף שלנו הם ברי משמעות רבה. מים נקיים, משמע גוף בריא יותר. על פי המלצת רופאים רבים, האדם צריך לשתות בין 6 ל-8 כוסות מים ביום.

אמנם לא כולנו תמיד מצליחים לעמוד בהמלצות הרופא המשפחתי שלנו, אך אין ספק שגם אם אתם שותים מחצית מהכמות שהרופא ממליץ עליה, המים חייבים להיות איכותיים. מסנן מים דירתי יעשה את כל ההבדל בין מים נקיים, לבין מים שאנחנו ממלאים אותם מהברז בכוס, רק בכדי לבהות בהם ולנסות להבין מדוע הם כה עכורים? אין ספק, מסנן מים דירתי הוא מצרך נדרש וחשוב בכל בית, קטן או גדול.

עיצוב בית

מעצבים את הבית ולא מתפשרים על בטיחות

ואם נחזור לרגע לשיפוץ ועיצוב הבית, הרי שישנה חשיבות גדולה בבניית ארונות מטבח וארונות חדר שינה בטיחותיים, במיוחד אם יש ילדים בבית. ארונות בגדים בטיחותיים, הם ארונות שלא יקרסו אם הילד יחליט לטפס על השלבים הנמצאים בתוכם.

נכון, על אף ארון בגדים הילדים לא אמורים לטפס, אבל עדיין ישנו הבדל גדול בין ארון שמתמוטט, לבין ארון שאחד משלביו נופלים. בסופו של דבר, הבטיחות חשובה לא פחות מאשר בית מעוצב ויפה. הקפידו על הסתייעות באנשי מקצוע מומלצים, ותוכלו להנות מרהיטים איכותיים ובטיחותיים גם יחד!

אולי תאהבו גם את