חיפוש

איפה הכי מומלץ לקנות עגילי יהלומים?

רוצים לקנות עגילי יהלומים? הגעתם למקום הנכון! אם אתם רוצים לשמוע על כל הפרטים לגבי איפה מומלץ לרנות עגילי יהלומים – המשיכו לקרוא! מאמר זה יעשה לכם סדר בבלאגן ויענה על כל השאלות.

 

אז איך מתחילים?

לפני שנספר לכם איפה כדאי לקנות עגילי יהלומים נרצה לספר לכם על המלצה לעגילי יהלומים. קיימים סוגים שונים של עגילי יהלומים כמו עגילי חישוק, עגילי סטאד צמודים ועגילים נופלים. לרוב העגילים שמשובצים יהלומים הם עגילי סטאד אך נתמקד במאמר זה בעגילי החישוק המשובצים יהלומים. עגילי חישוק הם פריט חובה בכל אוסף תכשיטים משום שהם קלאסיים ופופולאריים עבור כל התרבויות ממזרח ועד מערב!

 

עגילי חישוק משובצים יהלומים

עגילי חישוק הם עגילים בצורת חישוק שיכולים להיות בגדלים שונים. לרוב מדובר בעגילים שעשויים מזהב אך שזורים בהם יהלומים כחלק מהעיצוב הדקורטיבי של העגילים. היהלומים כאמור יכולים להיות גם בגדלים שונים והכל בהתאם לגודל של החישוק והפרופורציה הנלווית אליו. בנוסף, קיימים אינסוף של משחקים לגבי המיקום ואופן שיבוץ היהלומים כמו אופן מיקום המרווחים בין יהלום ליהלום וטכניקות שונות לגבי אופן השיבוץ שמעניקות מראה שונה בין עגיל לעגיל.

עגילים משובצים יהלומים

אילו סוגי עגילי חישוק יהלומים קיימים?

עגילי חישוק בגודל קטן

עגילי חישוק קטנים הינם עגילי חישוק בגודל של בין שמונה מ"מ לבין חמישה עשר מ"מ. לרוב נשים העונדות סוג זה של עגילים ישתמשו בהם לצורך יומיומי מכיוון שמדובר בעגילים עדינים יותר שמתאימים לכל סגנון לבוש. הרבה פעמים ניתן לשלב עגילים מסוג זה עם עגילים נוספים על מנת ליצור מראה קלאסי אך דומיננטי.

 

עגילי חישוק בגודל בינוני

עגילי חישוק בינוניים הינם עגילי חישוק בגודל של בין חמישה עשר מ"מ לבין ארבעים מ"מ. מדובר בעגילים בגודל שמתאים גם ליום יום וגם ליציאות או אירועים חגיגיים. הסיבה העיקרית לכך היא הנוכחות שיש לסוג זה של עגילים בעיקר משום שמשובצים בהם יהלומים – מה שיוצר מראה אלגנטי ויוקרתי.

 

עגילי חישוק בגודל גדול

עגילי חישוק גדולים הינם עגילי חישוק בגודל של בין ארבעים מ"מ לבין שבעים מ"מ. לרוב עגילים אלו יהיו דקים במיוחד ולא משובצים ביהלומים גדולים על מנת לא ליצור גודש במראה. יש לעגילים אלו נוכחות דומיננטית במיוחד ולכן הם מתאימים למאורע מיוחד ולא לשגרת היום יום.

 

איפה ניתן למצוא עגילי יהלומים?

ניתן למצוא עגילי יהלומים בחנויות תכשיטים מתמחות. מאחר ומדובר ביהלומים תרצו להיות בטוחים שתרכשו אך ורק תכשיטים העשויים מיהלומים אמיתיים ולכן רצוי לקנות אותם בחנויות מתמחות שמייבאות אך ורק יהלומים אמיתיים על מנת שלא ליפול לתרמית.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים לרכוש עגילי יהלומים, כדאי לבחון קודם כל איזה סוג יהלומים הינו המתאים ביותר עבורכם על מנת שתוכלו להתמקד בבחירה הכי נכונה עבורכם. כמו כן, מומלץ לרכוש את העגילים אך ורק בחנויות מתמחות בעלות מוניטין חיובי.

עגילי יהלום

אולי תאהבו גם את

יהלום לאחר הליטוש
ליטוש יהלומים

ליטוש יהלומים הוא למעשה חיתוך היהלומים על פי אמות מידה שונות שנקבעו על ידי בעלי המקצוע, שבצעו הערכה של היהלום ואמדן של העלאת הערך שלו.

קראו עוד »