חיפוש

איפה כדאי ללמוד אמנות חושים?

בתקופה האחרונה, לא מעט אנשים מתעניינים בלימודי אמנות חושים. הסברה היא, שהמצב נובע מתוך ההיכרות העמוקה שנהייתה לעולם עם המקצוע. בשנים האחרונות, כולם נחשפו לאמני חושים שונים. כאלו שיש להם יכולות על לקיפול כפיות, כאלו שמצליחים לקרוא מחשבות וכאלו שמצליחים להזיז חפצים באמצעות כוח המחשבה בלבד. אם גם אתם מרגישים שהחשיפה לאמנים אלו העלתה בכם את הרצון ללמוד את תחום אמנות החושים, תדעו שאתם לא לבד, ויש לא מעט אפשרויות שעומדות בפניכם, להלן האפשרויות המומלצות ביותר:

 

באמצעות קורס און ליין בזום

אם אתם מעדיפים ללמוד מהבית, כדאי שתשמעו על האפשרות המומלצת על ידי רבים: לימודי אמנות חושים באמצעות קורס בזום. מדובר בקורס שהמנחה שלו הוא אמן חושים מוכר בתחום. הקורס מורכב בדרך כלל מ-4 עד 5 מפגשים כאשר כל מפגש אורך כ-3 שעות. בקורס זה יש מספר יתרונות שחשוב שתדעו אודותיהם:

  • חיסכון בדלק – אתם לא צריכים לצאת עם הרכב כדי ללמוד במכללה או בית ספר ייעודי
  • חיסכון בזמן – אתם לא צריכים לבזבז זמן על נסיעות או על חיפוש חניה
  • נוחות – אתם לא צריכים לצאת מהפיג'מה או לרוץ אחרי האוטובוס, אתם פשוט צריכים לשבת מול המסך ולהיות קשובים.

 

באמצעות סרטונים ממופעים של אמני חושים

אם יש לכם יכולת פנומנלית לקלוט טריקים, אז חבל לכם על הזמן והכסף. אתם לא צריכים להירשם לקורס און ליין בשביל למוד את התחום. אתם יכולים פשוט לערוך חיפוש בגוגל ולמצוא אתר אקראי של אמן חושים מומלץ. שימו לב, חשוב לבדוק מראש שבאמת מדובר באמן חושים מומלץ בתחום ולא מישהו מתחיל. לאחר שתמצאו אתר שכזה, אתם יכולים לעבור על הסרטונים מהמופעים של האמן ולבחור בסרטון שבו הוא מקיים תרגיל או טריק ייחודי. כעת, עליכם לצפות בסרטון כמה שיותר פעמים, עד שתבינו את העניין שעומד מאחוריו. לאחר שתגלו את הטריק, תוכלו לתרגל בעצמכם בבית כמה פעמים, עד שתצליחו. שימו לב! מדובר באפשרות שמתאימה לאנשים עם הרבה סבלנות ויכולת לקלוט טריקים. אם אין לכם את שתי היכולות הללו, כדאי שתלכו על האפשרות השלישית שתופיע בפניכם ממש בשורה הבאה.

 

באמצעות צפייה בסרטוני הדרכה

אם שתי הדרכים שצוינו לעיל לא מתאימות לכם, אתם צריכים לבחור באפשרות הזו – צפייה בסרטוני הדרכה. מדובר בסרטונים מוקלטים שמועברים על ידי אמן חושים מומחה בתחום. בסרטונים תוכלו לראות הסברים אודות טריקים מוכרים שכל אחד יכול לבצע אותם אם רק יתרגל מספר פעמים. שימו לב, אתם צריכים שיהיה לכם זמן פנוי לראות את הסרטונים הללו ולתרגל אותם. מדובר לפחות בשעתיים תרגול בכל יום. אם אין לכם את הזמן הפנוי לזה, כדאי שתחכו עם זה קצת עד שתתפנו.

 

אמן חושים

 

אולי תאהבו גם את