חיפוש

5 טיפים מנצחים לארגון הארון שלכם

ארגון הארון אינו פשוט, ומהר מאוד לאחר סידורו הבגדים משנים את מקומם באורח פלא, מתבלגנים בתוך הארון וגולשים גם לרצפה, לכיסאות ולמיטה. אפשר גם אחרת – הכנו עבורכם חמישה טיפים מעולים לשמירה על הארגון והסדר בארון הבגדים שלם.

 

ארון גדול

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא ארון שאכן יכול לאחסן את כל הבגדים שלכם. במידה ועברו כמה שנים מאז הפעם האחרונה שקניתם ארון או שהמשפחה גדלה כדאי לקנות ארון גדול יותר שיתאים לצרכים שלכם.

ארון בעל שלוש דלתות, כאשר שני שליש מהארון הם מדפים ושליש אחד הוא תלייה יתאים לאדם אחד בעל מלתחה ממוצעת. חשוב שיהיו גם מגירות עבור ההלבשה התחתונה שלכם. ארון של ארבעה דלתות יכול להספיק לזוג כאשר המלתחה שלו קטנה מהממוצע.

 

ארון פונקציונאלי

ארון פונקציונאלי הוא ארון שקיימים בו כל אפשרויות האחסון. אפשרויות האחסון הקיימות הן בדרך כלל מספר מדפים, אזור תלייה ומגירות. תוספות נוספות הן ארונות הזזה ומראה. כשאנחנו בוחרים ארון כדי שנבחר בארון עם כל הפונקציות הקיימות על מנת שנחסוך במקום ולא נצטרך רהיטי אחסון נוספים בחלל שיתפסו מקום מבוזבז.

 

הפרדה של הבגדים לפי אופן שימוש

על מנת שלא תצטרכו לבלגן בין בגדי החורף, לשמיכות, לבגדי יום יום ובגדי יציאה כדאי להפריד את הבגדים בארון לפי הקטגוריות הללו ולהתאים את מקומם בארון. בגדי החורף והשמיכות יהיו בחלק העליון בארון מאחר ואין בהם שימוש. בגדי היום יום יהיו במדפי האמצע, נעליים יהיו במדף התחתון והלבשה תחתונה תהיה במגירה. הפרדה של הבגדים לפי השימוש תורמת לארגון הארון ומונעת בלגן וערבוב מיותר.

 

מיון הבגדים לפי סוג וצבע

כדאי למיין את בגדי היום יום לפי סוג וצבע. נתן להפריד את המדפים לפי מכנסיים קצרים, מכנסיים ארוכים, פיג׳מות, שמלות, חצאיות, חולצות קצרות וארוכות, בגדי ספורט או בגדי אירוע ואותם לסדר לפי הצבע.

כך יהיה לכן קל יותר להתאים בגדים ולשלוף אותם לפני צבע ההתאמה ולא תצטרכו לפתוח את כל הבגדים כדי להתאים בניהם. בגדים מופרדים בהחלט יתרמו לסידור וארגון הארון שלכם ויקלו עליכם בהוצאה שלהם מן הארון.

 

סידור וארגון באופן קבוע

הטיפ השני וכנראה המובן מאליו הוא סידור של הארון אחת לשבוע וארגון שלו אחת לחודש. ובפירוט, יש לסדר את כל ערמות הבגדים בארון ולנקות את אזור האחסון אחת לשבוע כחלק מניקיון כללי של החדר. אחת לחודש ניתן למסור בגדים שאינם בשימוש או לרענן את הכביסה של בגדים שלא נלבשו זמן רב.

לשמור על ארון הבגדים מסודר זו משימה קשה כמעט כמו לבחור ארון חדש לחדר. אם תקפידו על הטיפים שציינו- בחירת ארון גדול מראש לחדר ובעל פונקציות אחסון רבות, מיון והפרדה של הבגדים ושמירה על הסדר והארגון בשגרה יבטיחו לכם ארון מאורגן. 

ארונות הזזה

אולי תאהבו גם את