חיפוש

האם יש גיל שמתאים למופע של אמן חושים?

בדרך כלל נהוג לחשוב שמופע של אמן חושים מתאים רק למבוגרים שיכולים לעכל את הקסמים המבוססים על טלפתיה וחושים. לילדים משאירים את מופעי הקוסמות, פעילות ספורטיבית או אטרקציות אחרות. אך האם באמת יש גיל שמתאים למופע של אמן חושים – יצאנו לבדוק.

 

על מה מבוסס מופע של אמן חושים?

מופע של אמן חושים מבוסס בעיקר על היכולת לתקשר בצורה מחשבתית עם הקהל. כלומר לזהות את הרגשות, הג'סטות, הבעות הפנים, שפת הגוף וכד' וכך לקרוא את מחשבותיהם ולנבא את מה שהם עומדים לעשות. התקשורת העל חושית נראית כדבר על טבעי שקשה להבין אותו מאחר ואף אחד לא יודע איך אמן החושים עושה את מה שהוא עושה.

הוא למעשה שולט בפעולות ובמחשבות של הקהל, נכנס לתת המודע שלהם ובכל זה משלב הומור. כל האירוע מרתק את הקהל, גורם לו להיוותר פעור פה ולזכור את המופע לאורך זמן. למידע נוסף בקרו באתר mxgems.com.

 

מה הגיל המתאים למופע של אמן חושים?

בגדול אין גיל המתאים למופע של אמן חושים. המופע יכול להתאים לילדים בגיל 9 ולמבוגרים בגיל 70. הכול תלוי בטיב האמן וכיצד הוא מנהל את המופע שלו. כלומר, הוא צריך בראש ובראשונה לשמח את הקהל ולגרום לו לצחוק וליהנות. שנית, הוא צריך לשתף את הקהל ובמקביל להפוך את כוכב האירוע למרכז המופע.

לעיתים ישנם אירועים שבהם משתתפים מבוגרים וילדים כאחד כמו מסיבות בר או בת מצווה, ימי הולדת וכד'. לכן, אמן החושים צריך לדעת מראש מהו הרכב הקהל, מהו הגיל הממוצע ומהו אופיו. אם מדובר על ילדים בלבד או על מבוגרים וילדים כאחד, כמובן שלא יהיה שימוש בבדיחות גסות.

אם הקהל הוא מהמגזר הדתי, האמן צריך לכבד את המנהגים והאמונה שלהם. אם מדובר על יום הולדת 70 צריך להתאים את המופע לגיל זה וכן הלאה. אמן החושים יבחר מתוך מגוון של קטעים שיש באמתחתו מה המתאים ביותר למופע הרצוי.

 

היתרונות במופע של אמן חושים

מעבר למופע מקורי ומרשים, אמן חושים יכול לחסוך את כל האטרקציות אותם תכננתם להזמין למסיבה. למשל, ביום הולדת לילדים מזמינים מספר מתנפחים ודי ג'י ואם במסיבה יש גם מבוגרים מזמינים פעילות שמתאימה גם להם. אמן החושים מתאים לכולם. הוא יכול לרכז את כל האורחים ביחד ולהלהיב את כולם במופע יוצא דופן.

כלומר, לא יהיה צורך באטרקציות נוספות למעט הכיבוד כיוון שכולם יהיו מרותקים למופע. בנוסף, הוא ידע לזהות ילדים ומבוגרים שיסכימו להשתתף במופע וישתף כמה שיותר אנשים, כך שאף אחד לא יהיה משועמם.

 לסיכום, אמן חושים מתאים לכל גיל ולכל אוכלוסייה. מדובר על מופע שיסדר לכם את האירוע בין אם הוא יתנהל במעגלים קטנים ובין אם על הבמה.

מופע של אמן

אולי תאהבו גם את

איפה כדאי ללמוד אמנות חושים?

בתקופה האחרונה, לא מעט אנשים מתעניינים בלימודי אמנות חושים. הסברה היא, שהמצב נובע מתוך ההיכרות העמוקה שנהייתה לעולם עם המקצוע. בשנים האחרונות, כולם נחשפו לאמני

קראו עוד »