חיפוש

4 הדגמים המובילים של שטיחים למסדרון 

שיטה מצוינת לתת אופי למסדרון בבית שלנו היא להוסיף לו שטיח מעוצב. הנה ארבעת הדגמים המובילים של שטיחים למסדרון שיהפכו את המסדרון שלכם לחדר בפני עצמו

 

שטיח גיאומטרי למסדרון

הטרנד החזק ביותר לאחרונה בעולם השטיחים הוא שטיח גיאומטרי. השטיח הגיאומטרי מתאפיין בהרבה צורות המוסדרות בצורה יצירתית אשר נותנת לשטיח מראה מודרני ושיקי. אם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לצעיר ומגניב יותר, שטיח גיאומטרי למסדרון הוא רעיון מעולה! שטיחים למסדרון יכולים להיות תוספת מגניבה ביותר למסדרון שלכם, אל תוותרו עליהם!

 

שטיח קלאסי למסדרון

אי אפשר להתחרות בקלאסיקה!

שטיח קלאסי למסדרון הוא שטיח בגוונים עדינים יותר וחמימים, כמו למשל צבעי בז' וחום. השטיח הקלאסי לא סתם נקרא כך, מדובר בשטיח מאוד פופולארי שאנשים רבים בוחרים בו על מנת לשדרג את המסדרון שלהם.

כמובן שקיימים מגוון דגמים לשטיחים קלאסיים אותם תוכלו למצוא בחנויות שטיחים נבחרות.

השטיח הקלאסי הוא בחירה חכמה, הוא משתלב כמעט עם כל סוג ריהוט וצבע והוא נותן עוד ממד מיוחד לבית שלכם.

 

שטיח קש למסדרון

עוד שטיח קצת פחות מוכר, שנוהגים להשתמש בו במסדרון, הוא שטיח קש. שטיח קש הוא כמובן לא עשוי מקש אלא מבד, והעיצוב שלו מדמה את דוגמת הקש. מדובר ברעיון מיוחד ביותר לאנשים שמתחברים לסטייל הזה, וזוהי דרך שיקית ומגניבה לתת אופי לבית שלכם כבר מהרגע שנכנסים אליו! שטיח קש מתאים כמובן לא רק למסדרון, אך מדובר בסוג מיוחד מאוד של שטיח שהרבה אנשים בוחרים בו.

 

שטיח צבעוני למסדרון

דרך טובה ומגניבה לתת עוד רובד לעיצוב הבית שלכם היא בחירת שטיח צבעוני למסדרון! חדר המסדרון שלנו הוא לרוב חדר בלי הרבה אופי, שהמטרה היחידה שלו היא לשמש מעבר בין החדרים. זה לא חייב להיות ככה! באמצעות שטיח צבעוני אתם יכולים להפוך את המסדרון לחלק מעוצב מהבית שלכם ולגרום לכך שכבר מהכניסה למסדרון אנשים יוכלו להבין לאיזה בית הם נכנסו.

הרבה מעצבים דוגלים בשיטה האומרת להוסיף צבע לחדר, ולכן שטיח צבעוני הוא רעיון מעולה שיכול לשדרג לא רק את המראה של המסדרון שלכם אלא את המראה של כל הבית.

 

למה כל כך חשוב לבחור שטיח מעוצב למסדרון?

כפי שנכתב כבר קודם, הרבה אנשים לא מייחסים הרבה חשיבות למסדרון שלהם. בין אם מדובר בחלל קטן ובין אם לא משמעותי, אתם לא תאמינו איזה שינוי משמעותי שטיח מעוצב יכול לתת למסדרון שלכם. התחושה שתקבלו מהליכה במסדרון עם שטיח תהיה הרבה יותר ביתית ונעימה, ואתם לא תבינו איך לא שמתם שם שטיח קודם לכן! אז חפשו עוד היום את השטיח שהכי מתאים לטעם האישי שלכם ותהפכו את המסדרון שלכם מסתם מעבר לנקודת אור בבית.

שטיחים במסדרון

אולי תאהבו גם את

הגברת לחץ המים
הגברת לחץ מים 

לחץ מים הוא מה שמאפשר לנו מקלחות ארוכות ומפנקות, וגם את הקלות והיעילות בסילוק של שאריות מצלחות וכוסות מלוכלכות. לחץ זה נקבע על ידי שורה

קראו עוד »