חיפוש

הזמן הנחוץ להחלפת מנעולים בדלת

נתקעתם מחוץ לדלת או מחוץ לאוטו? יש לכם דברים יקרי ערך שאתם מאחסנים בתוך כספת, אבל לא זוכרים מה הקוד? או שאבד לכם המפתח? מה עליכם לעשות ותוך כמה זמן אפשר לפתור את הבעיה – כל התשובות כאן

 

מתי כדאי להחליף מנעולים בדלת?

החלפת מנעולים בדלת בדרך כלל מתבצעת בעקבות מספר תרחישים. התרחיש הראשון והנפוץ הוא לאחר שפרצו אלינו הביתה. המקום הפרטי שלנו כבר לא מרגיש בטוח ואנחנו מנסים להחזיר את תחושת המוגנות חזרה. במקרה השני, שנפוץ גם הוא, אבדו המפתחות של הבית. בין אם המפתח האובד הוא היחיד שהיה ובין אם הוא חלק מחמישית מפתחות שנמצאים אצל כל דרי הבית, כאשר הוא אובד, אנחנו מרגישים פחות בטוחים בבית שלנו ולכן הנטייה הטבעית היא להחליף את כל המנעול ולחלק לדיירי הבית סט מפתחות חדש.

 

מתי אין ברירה – חייבים להחליף את מנעול הדלת?

ישנם מקרים בהם אין ברירה, והחלפת המנעול והזמנת שירותי מנעולן היא לא לבחירתנו אלא הדבר המתבקש לעשות באותו מצב. כשהמפתח האובד הינו המפתח היחיד לבית ואין לנו כרגע איך להיכנס לבית שלנו, נצטרך להזמין מנעולן. כאשר משהו במנגנון הנעילה של הדלת לא 'הולך חלק' ואנחנו חוששים מהרגע בו ננעל באחד מצידי הדלת, מומלץ גם אז להחליף את מנעול הדלת ולהימנע מסיטואציות מורכבות בעתיד.

 

מהו הזמן הנחוץ להחלפת מנעולים בדלת?

כמה זמן ייקח למנעולן לפתור את הבעיה ולהחליף את מנעול הדלת? ראשית המנעולן יאבחן את הבעיה. יתכן וקודם יצטרך לפרוץ את המנעול ורק אז להחליף את כל מנגנון נעילת הדלת ויתכן ששלב זה אינו נחוץ ואפשר לגשת מיד למלאכת החלפת המנעול. על כל פנים, החלפת מנעול הדלת, בין אם נדרשת פריצת המנעול קודם לכן ובין אם לא, אורכת כמספר דקות. זמן קצר לאחר הקריאה למנעולן, כל הפרשה יכולה להיות מאחוריכם.

 

באילו עוד מקרים נדרשים שירותיו של מנעולן?

שירותי מנעולן יכולים להידרש גם במקרה בו הארכב ננעל עם המפתחות בפנים, אם הרכב כבר אינו מגיב לשלט הרחוק ובמקרים גרועים ביותר, יתכן והרכב ננעל וישנו פעוט בתוך הרכב. אז דרוש מנעולן שיכול גם להגיע במהרה, על מנת לחלץ את הנמצאים ברכב. במקרים יותר קלים, אפשר להזמין מנעולן כאשר יש צורך בפתיחת כספת אישית אשר המפתח שלה אבד או הקוד הסודי שלה נשכח. אז יידרש לנו מנעולן מקצועי שיודע לפתוח כספות בעדינות מבלי לפגוע בציוד הנמצא בתוך הכספת.

 

איך בוחרים מנעולן מקצועי?

כאשר אנו מחפשים בעל מקצוע אנו רוצים שיגיע במהירות, יהיה בעל ותק וניסיון במקצוע המדובר, אדיב ומקצועי. כמו כן, עלינו לוודא שיש ברשותו את האישורים הנדרשים שהם תעודה מקצועית, ואישור מהמשטרה לביצוע פריצות לבתים פרטיים.

החלפת מנעול דלת

אולי תאהבו גם את

כלי נגינה
איך מעבירים פסנתר?

אם אתם רוצים להעביר את הפסנתר שלכם לדירה חדשה, אך אין לכם מושג כיצד לעשות זאת, אז דעו לכם שבעזרתה של חברת הובלות מקצועית תוכלו

קראו עוד »