חיפוש

ריף נדל"ן רינה צלליכין מסבירה על הצוואה שאפשר להשיג בקרקע להשקעה

רכישה של קרקע מהווה הזדמנות חסרת תקדים בעבורכם להבטיח את עתידכם, כמו גם את עתיד ילדכם. רינה צלליכין מריף נדל"ן מסבירה על הצוואה אותה תוכלו להוריש לילדכם בעקבות רכישה של קרקע להשקעה.

רכישת קרקע להשקעה – הזדמנות נדל"ן יוצאת דופן

מצוקת הדיור החריפה בישראל הובילה לבריחה של משקיעים, וזאת בשל העובדה כי עתודות הקרקע של המדינה מצומצמות עד בלתי קיימות. אולם, אנו עדים כעת לשחר של יום חדש, כפי שמסבירה נציגת ריף נדל"ן רינה צלליכין, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף הנדל"ן בארץ ובעולם.ע"פ צלליכין, אנו עדים לכך כי כיום מופשרות קרקעות רבות עליהן עתידות להיבנות מאות יחידות דיור כמו גם מסחר, ולכן מדובר בהשקעה משתלמת אשר מאפשרת למשקיעים להשקיע סכום כספי נמוך משמעותי, ובכך לזכות באפשרות לצוואה בעבור הצאצאים, כל זאת לאור העובדה כי מדובר בקרקעות מופשרות. אולם, כפי שמסבירה רינה צלליכין ממשרד ריף נדל"ן,אם אתם מתכננים לבצע רכישה של קרקע להשקעה ישנם כמה אלמנטים אליהם יש לשים לב, ולהלן הפרטים.

שטח למכירה

ריף נדל"ן רינה צלליכין מסבירה על הצוואה שאפשר להשיג בקרקע להשקעה בנדל"ן

ע"פ רינה צלליכן, חשוב לזכור כי הצוואה שאפשר להשיג בקרקע להשקעה היא לא בטוחה, וזאת לאור העובדה כי ישנן חברות רבות אשר מציעות קרקעות למכירה במחיר נמוך, אולם בהמשך מסתבר למשקיעים כי מדובר למעשה בקרקע לא מאושרת אשר ייקח שנים רבות עד שהיא אכן תופשר. בכך, נהרס עתידו הכלכלי של המשקיע כמו גם עתיד ילדיו, ולכן חשוב מאוד להתקשר רק עם חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את הקרקע במחיר מצוין, תוך הצגת מסמכים אשר מעידים כי אכן הקרקע מיועדת להפשרה, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי תוכלו להסתמך על הקרקע כצוואה עתידית לילדכם כמו גם הנכדים. בנוסף מסבירה צלליכן כי חשוב להיות בקשר לכל אורך התהליך, וזאת בשל העובדה כי הפשרת קרקעות בארץ כמו גם בעולם עשויה לקחת לא מעט שנים, ולכן רק באמצעות מתן שקיפות מלאה כמו גם בחינה של ריביות משכנתא מומלצות תוכלו להבטיח כי ההשקעה הזו אכן תהיה השקעה אשר תוביל לצוואה עתידית.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות רכישת קרקע להשקעה? פנו עוד היום למומחים של ריף נדל"ן

חברת ריף נדל"ן הינה חברה מובילה בתחומה אשר תאפשר לכם לבצע רכישה של קרקע להשקעה במחיר הטוב ביותר, כך שתוכלו להבטיח את עתידכם הכלכלי למשך שנים רבות. צוות העובדים של החברה מורכב ממומחים לנדל"ן אשר יעניקו לכם יחס אישי לכל אורך התהליך, עד לשביעות רצונכם המלאה. לקבלת פרטים נוספים היכנסו לאתר הרשמי בכתובת http://www.reef-real-estate.com, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם לצורך קבלת ייעוץ.

אולי תאהבו גם את

במה יעזור לכם עו"ד מקרקעין?

רכישת או מכירת נכס מקרקעין היא אחת העסקאות החשובות ביותר בחייו של אדם. עסקאות אלו כרוכות בהשקעה כספית משמעותית ובהליכים משפטיים מורכבים. לכן, חשוב להיעזר

קראו עוד »