חיפוש

התנהגות מוזרה של בן הזוג או בת הזוג

למרבה הצער, בגידות בין בני ובנות זוג הן דבר מאוד שכיח. רבים מאיתנו נכוו כבר בעבר מבגידה שבוצעה על ידי בן/בת הזוג הקודמים שלנו, ורבים מאיתנו מרגישים שבן או בת הזוג שלנו גם הם אשמים במעשה. במאמר הבא נסביר מהם הסימנים המוכרים שיעזרו לכם לזהות האם בן או בת הזוג שלכם בוגד/ת בכם. כשזה נוגע לבגידות בין בני זוג, אנו עלולים להפוך מעט פרנואידים, בייחוד אם נפגענו ממעשה שכזה בעברנו ובמערכות יחסים קודמות. אולם, במקרים מסוימים בהם בן או בת הזוג מתנהגים בצורה מוזרה, יכול מאוד להיות שההתנהגות מעידה על בגידה – במאמר הבא נסביר לכם ונאפיין יחד מספר התנהגויות וסימנים מקדימים שניתן לשים לב אליהם ולזהות מבעוד מועד, המעידים בדרך כלל שבן או בת הזוג שלכם בוגד/ת בכם.

 

מתנות ומחוות חיזור לא אופייניות

רבים מבני הזוג הבוגדניים, נוהגים לרכוש מתנות רבות עבור בן או בת זוגתם, בצורה מעט מעוררת חשד. הדבר נובע מכך כשאדם בוגד בבן זוגו, אחת מתופעות הלוואי של המעשה יהיו רגשי אשמה ונקיפות מצפון – ורכישת מתנות באופן תכוף יותר ומחוות חיזור שאינן מאפיינות לרוב את אופיו והתנהגותו של האדם, יכולות להעיד על כך שהוא בוגד בבן או בת זוגתו – כך שהמתנות שהוא מעניק לה מטרתן לכפות על התנהגותו הפוגענית כלפיה.

 

מכשיר הטלפון הנייד

הדרך המהירה ביותר לאבחן בן או בת זוג בוגדניים, היא הדרך בה הם מתנהלים עם מכשיר הטלפון שלהם. בן או בת זוג אשר בוגדים בבני זוגם, לרוב יפתחו התנהגות מוזרה ומאוד לא אופיינית, שלרוב תסבוב סביב מכשיר הטלפון הנייד שלהם.

זה יכול להתבטא בכך שבכל פעם שיקבל שיחת טלפון, יבחר לצאת מהחדר כדי לענות – או שברגעים שיסתמס במכשיר הפלאפון לרוב יצמיד את מכשיר הטלפון אל גופו בצורה כזו שלא ניתן יהיה להסתכל על מסך המכשיר.
בנוסף, זה יכול אפילו להתבטא בכך שבכל פעם שישב יחד עם הפלאפון הוא יניח אותו עם הפנים כלפיי מטה על השולחן.

 

היעלמויות ללא הסברים

בני זוג בוגדים לרוב ייעלמו לתקופות זמן משונות וללא הסבר – שעות בהן לא יהיו זמינים בטלפון, ולרוב במידה ויהיה הסבר להיעלמות המשונה, ההסבר יהיה מעט מחשיד – ״נשארתי מאוחר בעבודה״ (במידה ולרוב זה לא קורה) או ״קרה משהו לחבר שלי״ – ברמת העיקרון כל הסבר מעט יוצא דופן שאינו מאפיין את אורח חייו או את אופיו של בן או בת זוגתכם. לסיכום, הדרכים לגלות בגידה הינן רבות, במידה ואתם אכן חושדים שבן או בת זוגתכם בוגדת בכם, פקחו עיניכם ונסו לשים לב האם אחת מן ההתנהגויות המוזרות שפירטנו כאן אכן קורות, ואם תרצו לאשש את החשש – תוכלו לפנות למשרד חקירות פרטי.

זכוכית מגדלת

אולי תאהבו גם את

כלי נגינה
איך מעבירים פסנתר?

אם אתם רוצים להעביר את הפסנתר שלכם לדירה חדשה, אך אין לכם מושג כיצד לעשות זאת, אז דעו לכם שבעזרתה של חברת הובלות מקצועית תוכלו

קראו עוד »