חיפוש

כך תבחרו ספה פינתית מושלמת

כדי שספה פינתית לבית תהיה באמת המושלמת בשבילנו, יש כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהם ולקחת בחשבון, כדי להתאים אותה כמה שיותר טוב לבית שלכם. היא קודם כל צריכה להיות מספיק גדולה ונוחה עבורכם ועבור האורחים והמשפחה. מעבר לכך, צריך לחשוב על סוג הבד ועל היכולת לנקות אותו, על העמידות שלו לאורך השנים, על הגודל, הגבוה ועל הרבה פרמטרים חשובים, כדי להבטיח שאתם קונים את הספה המושלמת. לפניכם טיפים ונקודות שיעזרו לכם לבחור ספה פינתית מושלמת.

 

איפה נמצא את הספה המושלמת?

ספה פינתית מעוצבת, מוצעת למחירה כיום על ידי כל אחת מחנויות העיצוב בארץ ובעולם, שכן מדובר בטרנד אהוד ונוח במיוחד שמקשט סלונים רבים מספור. לכן, כל אחד לפי העדפתו, יכול למצוא את הספה המושלמת עבורו באחת מן חנויות העיצוב הללו, לפי הטעם העיצובי שלו.

לפני קניית הספה, חשוב לשים לב לכמה נקודות שיעזרו לכם בבחירה ובהתכווננות, וכך גם יבטיחו שתיהנו מהבחירה הזו במשך שנים, ולא תצטרכו להחליף את הספה ולבזבז עוד אלפי שקלים אחרי שנה.

 

איזה טיפים יעזרו לנו לבחור ספה פינתית מושלמת?

 

בד וחומרים

כדי לבחור את הספה המושלמת עבורכן, כדאי לחשוב מראש מה הבד והחומרים שתרצו שיהיו בסלון שלכם. יש הבדל גדול בין בחירה בספה פינתית מבד עור, ומבד קטיפה, כך שכדי לקלוע באמת ליעדים שלכם, חשבו מראש על סוג הבד והחומר שהכי יתאים עבורכם, וכוונו את הרכישה בהתאם לכך. ישנן אלפי ספות המוצעות למכירה, וכדי לוודא שאתם עורכים חיפוש יעיל ואינדיבידואלי מספיק, כוונו את החיפושים לפי הבד, הצבע והסטייל שאתם רוצים מראש.

 

האווירה וההתאמה לעיצוב הבית

כשאתם גולשים באינטרנט ומבקרים את חנויות העיצוב, חשוב שתכוונו את הבחירה והחיפוש אל הבית שלכם, האווירה שאתם רוצים בו והקו העיצובי שכבר קיים בו בזכות שאר הרהיטים והעיצוב.

הספה הפינתית, צריכה להשתלב בקו העיצובי ולשדרג אותו, ולא להוות איזשהו נטע זר ללא הקשר שיפגע באווירה ובקו העיצובי הקיים בבית. לכן חשבו על ספה שתתאים לשאר הסלון והבית, ותדבר אתו בערך באותה השפה העיצובית.

 

אפשרות ניקיון

היכולת של הספה הפינתית להתנקות ולהסיר כתמים, היא קריטית מאד עבור שגרת הבית. ספה היא רהיט שמתלכלך ונמצא בשימוש יומיומי, ולכן הספה המושלמת שתרכשו חייבת להיות כזו שתוכל להתנקות בקלות, כלומר שתהיה מחומרים שניתן לרסס עליהם חומרי ניקוי, וגם כזו שמאפשרת לכבס את הריפוד מפעם לפעם.

 

העמידות שלה במשך השנים

ספות רבות, נקנות ואז מאפשרות לנו שימוש רק לכמה חודשים או שנה אחת במקסימום, מאחר והן אינן עמידות ואינן איכותיות. חשוב לבחור בספה פינתית שתהיה איכותית, מחומרים עמידים, ותבטיח שימוש של לפחות כמה שנים טובות – כך תחסכו החלפה תדירה ובזבוז כסף כיוצא בזאת.

ספה פינתית מושלמת

אולי תאהבו גם את