חיפוש

כמה עולה ביטוח רכב מהבנק?

קניתם רכב חדש ואתם רוצים לבטח אותו כדי שלא משנה מה עלול לקרות לו הוא יהיה בסדר? אתם רוצים לבצע ביטוח מקיף לרכב שלכם כדי שלא משנה מה יקרה לכם בכביש אתם והרכב שלכם תהיו מבוטחים? ישנם מגוון רחב מאד של סיבות לבצע ביטוח לרכב שלנו. ישנם ביטוחים שהם ביטוחי חובה וישנם ביטוחים שהם רשות. אנו חיים בעולם של ביטוחים רבים, ביטוחים נועדו כדי לשמור עלינו במקרה של חירום כדי שלא נצטרך לשלם סכום כסף גדול.

 

ביטוח רכב

ראשית, נפתח בהסבר על ביטוחי הרכב השונים. לפני שאנו עולים על הכביש אנו חייבים לבצע ביטוח צד ג'. ביטוח זה הוא בכיסוי שלנו במקרה שאנו פוגעים ברכב אחר א באדם אחר. כאשר אנו מבוטחים בביטוח צד ג' אנו יכולים להיות בטוחים כי לא משנה מה גובה הנזק הביטוח שלנו ישלם על כך.

ביטוח מקיף, ביטוח זה הוא ביטוח שדואג גם לכם בעת התאונה. אם בביטוח צד ג' האנשים והרכבים האחרים היו מבוטחים אז בסוג ביטוח זה גם אתם יכולים להיות רגועים כי במקרה של תאונה שהרכב שלכם נפגע אתם יכולים לקבל החזר כספי על כל תיקוני הרכב שלכם.

ביטוח רכב הוא דבר חשוב מאד. בכביש יכולות להיות מגוון רחב מאד של תאונות בכל רגע ואף אחד לא מבטיח לנו שאנו לא נהיה חלק מהן. גםאם אנו נהגים טובים מאד וזהירים אנו נוסעים על כביש משותף עם הרבה מאד אנשים ואנו יכולים להיות מעורבים בתאונה שגם לא באשמתינו. לכן, ביטוח יהווה לנו את השקט והרוגע הנפשי לגבי כל מה שקשור לתשלומים לאחר התאונה.

 

ביטוח רכב, היכן ניתן לרכוש?

עד לא מזמן המקום היחיד שבו היה ניתן לרכוש ביטוח אלו היו דרך חברות הביטוח השונות. לכל חברת ביטוח יש הצעות יחסית דומות במחיר. אך לשוק נכנס גוף חדש. הבנקים נכנסו גם לעסקי הביטוחים. כיום, ניתן לקבל את שירות של ביטוח הרכב שלנו גם מהבנק שלנו ולא רק מחברות הביטוח. פרט זה יוכל לספק לנו את כל השירותים שלנו במקום אחד. לכן, במקום בו נשמר לנו הכסף גם יהיה לנו ביטוח הרכב שלנו.

 

כמה עולה ביטוח רכב מהבנק?

ביטוח רכב משתנה לפי כמה פרמטרים שחשוב מאד להכיר והם: סוג הרכב, שנת הייצור, עבר ביטוחי, מצב הרכב, גיל המבוטח, מספר מבוטחים ועוד. כל אחד מהפרמטרים האלו ישנה את גובה הצעת המחיר שאותה תקבלו. לדוגמא אם מדובר על רכב חדש על נהג צעיר הביטוח יהיה יקר יותר אם מדובר על רכב ישן עם נהג ותיק הביטוח יהיה זול יותר. לכן טווח המחירים יהיה רחב מאד. הצעות המחירים שתקבלו ינועו בין 1,500 ש"ח ויכולות להגיע עד 3,000 ש"ח.

 

לסיכום:

ביטוח רכב דרך הבנק הוא אלטרנטיבה מעולה ששווה לבדוק אותה ברצינות.

רכב נשרף

 

אולי תאהבו גם את

ממון
מה זה כפל ביטוח?

כפל ביטוחי נחשב כיום לאחד הרעות והחולות של ענף הביטוח בישראל, וזאת לאור מיליארדי השקלים אשר ניתנים לחברות הביטוח השונות, מבלי שהלקוח יודע. כיצד פותרים

קראו עוד »
ביטוח דירה

עבור רוב האנשים הרכישה הכי גדולה ומשמעותית בחיים היא רכישת דירה. יש אומנם אנשים שנולדו ללא כל קושי כלכלי והוריהם קנו להם דירה כבר בגיל

קראו עוד »