חיפוש

לאילו אירועים מומלץ לייצר עציצים ממותגים

בתקופה האחרונה אנו עדים לטרנד חם ומיוחד שכולל עציצים ממותגים שמונחים על שולחנות באירועים מסוגים שונים. כדי להבין את העניין לעומק ולבדוק האם מדובר בטרנד שמתאים לכל אירוע, יצאנו לשאול את המומחים בתחום לדעת. הישארו אתנו ותגלו מהם האירועים שבהם מומלץ לייצר עציצים מסוג זה ואילו עציצים כדאי שתבחרו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לקבל את כל התשובות לשאלות שלנו בנוגע לייצור של עציצים ממותגים לאירועים, היינו צריכים לפנות אל גורמים שמבינים דבר או שניים בתחום. לכן, כתבנו פוסט בפייסבוק וביקשנו מאנשים שחיים את הנושא ליצור אתנו קשר ולשתף אותנו בכל המידע שיש להם אודות העניין. באופן מפתיע, קיבלנו מספר רב של פניות מגורמים שונים, למשל:

  • מעצבי שולחנות אירועים
  • מארגני אירועים
  • בעלי עסקים ועוד

כל אחד מהם תרם לנו מהמידע שלו, כך שבסופו של דבר, ליקטנו את הפרטים וריכזנו אותם למדריך הנוכחי.

 

אז לאילו אירועים מומלץ לייצר עציצים ממותגים? אירוע מספר 1

האירוע הראשון שמומלץ ואף כדאי לייצר עבורו עציצים ממותגים זה אירוע חברה. כך שאם אתם מתכננים לערוך בקרוב אירוע שירכז את כל העובדים שלכם ויאפשר להם ליהנות מכמה שעות של הנאה ללא שיח על עבודה ועסקים, אתם צריכים להוסיף לצ'ק ליסט שלכם – הזמנה של עציצים ממותגים.

 

לאילו אירועים מומלץ לייצר עציצים ממותגים? אירוע מספר 2

האירוע השני שמומלץ ליצר עבורו עציצים ממותגים זה כנס שבו מציגים חברות שונות כדי לקדם את עצמן אל מול משקיעים. אם אתם צפויים לקחת חלק בכנס שכזה בקרוב, כדאי שתדעו שזה הזמן שלכם לבדוק פרטים על הזמנה של עציצים ממותגים. כי אתם פשוט צריכים שהשם של העסק שלכם יככב על שולחנות האירוע.

 

למה כדאי לייצר עציצים ממותגים?

כדאי לכם לייצר עציצים ממותגים לאירועים בגלל שהאורחים שלכם צפויים לקחת אותם הביתה ולטפח אותם. אם תחשבו על זה לרגע באופן מעמיק, הם לוקחים הביתה את הלוגו של העסק שלכם ומשמרים אותו במרפסת, בסלון, בחצר או על הגג. כך שמתאפשר לכם בעצם לפרסם את העסק בקלות מבלי לשלם דמי פרסום יומיים, שבועיים או חודשיים.

 

אילו עציצים כדאי לבחור לאירועים?

חשוב מאוד שתבחרו בעציצים עמידים. כאלו שיחזיקו זמן רב ולא רק לאורך האירוע עצמו. שכן, כפי שנאמר לעיל, האורחים צפויים לקחת את העציצים אתם הביתה ואתם צריכים להיות בטוחים שהם יישארו אצלם כמה שיותר. בחירה בעציץ עמיד כמו קקטוס למשל תאפשר לכם להיות בטוחים שהפרסום של העסק שלכם יחזיק זמן רב אצל האנשים שלקחו את העציץ מהאירוע אל הבית.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האירועים שבהם מומלץ לייצר עציצים ממותגים. מאחלים לכם שתדעו להציג את העציצים הממותגים באירועים הנכונים. שיהיה לכם בהצלחה!

אדניות

 

אולי תאהבו גם את

איפה כדאי ללמוד אמנות חושים?

בתקופה האחרונה, לא מעט אנשים מתעניינים בלימודי אמנות חושים. הסברה היא, שהמצב נובע מתוך ההיכרות העמוקה שנהייתה לעולם עם המקצוע. בשנים האחרונות, כולם נחשפו לאמני

קראו עוד »