חיפוש

מה צריך ללמוד בכדי להצליח בתחום אמנות החושים

אומנות החושים הפכה לתחום פופולרי מאוד בתעשיית הבידור וזאת בזכות הקהל ההולך שבי אחר טריקים של קריאת מחשבות, יצירת אשליות כאלה ואחרות ועוד. המקצוע דורש ללמוד שלל מיומנויות וטכניקות, וזאת בזמן שיש לדאוג לשעשוע ובידור הקהל – ועל כן כדי להיות מנטליסט מצליח נדרש יותר מסתם כישרון טבעי. חשוב לתרגל, ללמוד דברים ולהתמיד. במאמר זה נדבר על שלל הכישורים שצריך ללמוד והפעולות שצריך לבצע בכדי להצליח בתחום

 

ללמוד את אומנות החושים

אומנות חושים היא צורה מיוחדת ביותר של קסם שכוללת שימוש בשלל טכניקות פסיכולוגיות בכדי לייצר אשליה של קריאת מחשבות, טלפתיה או יכולות על טבעיות מסוגים שונים. כדי להפוך לאומן או אומנית חושים מוצלחים, חשוב ללמוד את הטכניקות והשיטות השונות שעומדות מאחורי אומנות זו.

דבר זה כולל למידה של עקרונות הפסיכולוגיה, זיהוי דפוסי מחשבה אנושיים ועוד. את זה ניתן לעשות באמצעות השתתפות בסדנאות שונות, קריאת ספרים וכדומה. ניתן גם לצפות בסרטונים של אמני חושים באינטרנט, כגון https://yaron-mind.co.il.

 

להתאמן על קריאה קרה וקריאת שפת גוף

אחד הדברים שאמני חושים עושים הוא לגרום לאנשים לחשוב שהם יכולים לקרוא את מחשבותיהם ולדעת עליהם דברים בלי שהם סיפרו להם. בכדי להגיע להצלחה בטריקים מסוג זה חשוב לדעת לקרוא בני אדם והתנהגויות שלהם וזאת בכדי להצליח ללקט עליהם מידע. באמצעות ניתוח של המראה החיצוני, אלמנטים שונים בגוף והקשבה לסגנון וטון הדיבור ניתן לדעת דברים רבים על אנשים זרים שמעולם לא פגשנו. ככל שתתאמנו על כך יותר- כך הטריקים שלכם יהיו טובים יותר. ניתן להתחיל בישיבה בספסל בפארק וקריאה של העוברים ושבים.

 

בנייה של רפרטואר טריקים

יש סוגים שונים ומגוונים של טריקים שאמני חושים יכולים להשתמש בהם. תתחילו ללקט עבור עצמכם את הטריקים שהכי מעניינים אתכם ואת אלה שאתם מבצעים הכי טוב, וכך תוכלו להתחיל לבנות מופע אומנות חושים משל עצמכם. חשוב גם להקפיד לרענן ולעדכן את הטריקים מדי פעם כדי להיות עם יד על הדופק ולא להיכנס לשגרה מקובעת מדי.

 

אומנות הכריזמה והבידור

בסופו של דבר, מופע אומנות חושים הוא מופע בידורי לכל דבר ועל כן חשוב גם לדעת לשחק, לשעשע, לאלתר על הבמה ועוד. ניתן לעשות זאת באמצעות תרגול של שיחות עם אנשים זרים, באמצעות קורסי משחק ואלתור ועוד. כמובן שיש כאלה שנולדו עם הכריזמה הזאת באופן טבעי, אבל אף פעם לא יזיק לחזק את השריר הזה שלכם.

 

תרגול ושיפור של הטריקים והמיומנויות

אחרי שהרכבתם רפרטואר ושייפתם את היכולות שלכם, עכשיו אתם צריכים להמשיך ולתרגל כמה שמתאפשר לכם. רק ככה תוכלו להבטיח שהמופע שלכם יוגדר כהצלחה. תזכרו שכל אדם בו תתקלו במופע הוא אחר- ועל כן מומלץ להתאמן על סוגים שונים של אנשים.

אומנויות חושים

אולי תאהבו גם את

הגברת לחץ המים
הגברת לחץ מים 

לחץ מים הוא מה שמאפשר לנו מקלחות ארוכות ומפנקות, וגם את הקלות והיעילות בסילוק של שאריות מצלחות וכוסות מלוכלכות. לחץ זה נקבע על ידי שורה

קראו עוד »