חיפוש

מהי ההכשרה שעוברים קוסמים?

איך הקוסמים מצליחים לבצע את כל הקסמים המרהיבים שאנו נתקלים בהם במהלך המופע? איך ניתן ללמוד לבצע את הקסמים הללו וכיצד הקוסמים עוברים את הכשרתם? הנה הצצה לתוך תהליך ההכשרה של קוסמים.

 

כל קוסם צריך לעבור הכשרה מסוימת?

ובכן התשובה לשאלה הזו היא כן ולא. מצד אחד, כמובן שהיינו רוצים הקוסם שאנחנו הולכים למופע שלו יעבור הכשרה מסוימת על מנת להבטיח כי אכן מדובר בקוסם מקצועי שלמד בצורה מקיפה את עבודתו ויודע לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. מנגד, אין איזושהי חובה עבור כל קוסם וקוסם לעבור מסלול הכשרה מסוים, ולכם גם נראה הבדלים בין ההכשרות שעברו קוסמים שונים. אם כך איך ניתן בעצם ללמוד להיות קוסם?

 

איך נהיים קוסמים?

  • כאמור, ההכשרה של הקוסמים משתנה מאדם לאדם, אך בכלליות ניתן להגיד כי רוב הקוסמים עוברים הכשרה מקצועית בצורת קורסים. קורסים מיוחדים לקוסמים מועברים מגוון מקומות בארץ, על ידי קוסמים מקצועיים ומיומנים. כמו כן, קיימים קוסמים שלמדו בבית ספר לקוסמים. בית ספר לקוסמים מרכז מגוון קורסים המלמדים לבצע קסמים שונים ומיוחדים, ברמות קושי שונות.
  • קוסמים מסוימים יכולים ללמוד קסמים גם באופן אישי, על ידי לימוד עצמי או על ידי לימוד אחד על אחד עם קוסם מקצועי.
  • אם אתם לא יודעים איזו הכשרה עבר הקוסם שאתם מעוניינים להגיע למופע שלו, תמיד ניתן להרים טלפון, לשאול ולברר.

 

מה הופך קוסם לקוסם איכותי?

איך אני אדע שהקוסם בו בחרתי הוא קוסם איכותי שיודע לבצע קסמים מיוחדים ומורכבים? קודם כל שווה לכם לקבל המלצות וחוות דעת על הקוסם הספציפי. כמו כן, כאשר אתם מבררים על הכשרת הקוסם תוכלו להתעניין באופן ממוקד יותר בסוג הקסמים הקוסם למד ומה ההתמחות שלו, על מנת לוודא כי התכנים שיועברו במופע יתאימו לציפיות שלכם.

אם אתם מחפשים קוסם איכותי למגוון אירועים והפעלות לחצו כאן והמשיכו לקרוא!

 

תרגול, תרגול ועוד קצת תרגול!

  • עוד משהו שצריך להתייחס אליו כאשר אתם בוחנים את הכשרתו של הקוסם, הוא הניסיון של אותו קוסם ופרק הזמן בו הוא עובד במקצוע זה.
  • לא תמיד מספיק לעבור הכשרה ארוכה, אלא לרוב הניסיון האמיתי מגיע עם תרגול רב.
  • קוסמים רבים שמבצעים מספר גדול של מופעים בשבוע הם קוסמים מיומנים ביותר שיודעים לבצע בצורה פשוטה מאוד קסמים מורכבים שיטעו קוסמים צעירים.
  • אל תשכחו לקחת בחשבון את אלמנט הזמן וההשקעה הנדרשים על מנת להפוך לקוסם איכותי וטוב עוד יותר

 

כל אחד יכול להיות קוסם?

  • גם אם אין לי שום רקע בקוסמות, האם זה אפשרי להפוך להיות קוסם?
  • ובכן, עם הרבה רצון ואמונה, וכמובן הרבה תרגול ונחישות להצליח במקצוע, כל אחד יכול להשתפר ולהפוך לקוסם מצוין.
  • אל תוותרו על החלום, ובסוף תצליחו!

קוסמים

אולי תאהבו גם את

איפה כדאי ללמוד אמנות חושים?

בתקופה האחרונה, לא מעט אנשים מתעניינים בלימודי אמנות חושים. הסברה היא, שהמצב נובע מתוך ההיכרות העמוקה שנהייתה לעולם עם המקצוע. בשנים האחרונות, כולם נחשפו לאמני

קראו עוד »