חיפוש

מה באמת חשוב שתדעו על קידום אתרים?

קידום אתרים הינו מונח שרבים מאיתנו כבר שמענו, כי היום התחום הזה הוא תחום חשוב שאי אפשר לנהל עסקים בלעדיו. זה אומנם מקצוע שלא היה קיים לפני עשרים שנה, אך אין ספק שהיום אנחנו רואים עוד ועוד משרדים שמציעים את השירות החשוב הזה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו בעלי אתרים אחרים, עוצרים מידי פעם לחשוב האם זה יכול להיות גם רלוונטי עבורכם והאם אתם רוצים להשקיע בנושא הזה לא מעט מחשבה ועבודה. כדאי שתדעו: בסופו של דבר קידום אתרים נוגע לכל אחד מאיתנו שמנהל אתר אינטרנט, שכן היום זה כבר ממש לא מספיק שיש לכם אתר. אם לא מדובר על אתר שמושך אליו אנשים, גולשים וכמה שיותר תנועה, הרי שלמעשה מדובר על אתר שלא עונה על הציפיות ולא ממלא את הייעוד שלו. לכן זה לא באמת משנה במה עוסק האתר שלכם ואיזה סוג של שירות אתם מנסים למכור, כי מה שבטוח זה שאתם חייבים להשקיע בקידום האתר.

למה כל כך חשוב לקדם את האתר?

נקודת המוצא כדי להבין מה זה קידום אתרים היא להבין את הצורך בעניין הזה והאמת היא, שהוא ברור. העניין הוא שהיום האינטרנט מוצף ובכל דקה מוקמים בעולם עוד ועוד אתרי אינטרנט שונים. לכן עולה השאלה מה בעצם הופך אתר מסוים לטוב יותר לעומת אחרים ומדוע אנשים נכנסים דווקא לאתרים כאלה ואחרים ולא לאתרים אחרים. יש הרבה פילוסופיה מאחורי העניין אבל האמת היא שהדברים יותר פשוטים. המחקרים השונים בתחום מראים, ללא כל צל של ספק, שהגולשים באינטרנט נכנסים פשוט לתוצאות שמופיעות ראשונות. זה אומר שאחרי כתיבת מילות המפתח וכאשר גוגל מעלה את התוצאות בפני הגולש, כמעט תמיד הגולש הממוצע ייכנס רק לתוצאות הראשונות שמופיעות בעמוד הראשון של גוגל. זה נשמע לכם מוכר כי ככה גם אתם נוהגים אשר אתם מחפשים משהו? אם כך, אתם יכולים להיות בטוחים שגם הלקוחות שלכם מתנהגים בצורה כזאת. לכן חשוב כל כך להוביל את האתר שאתם מנהלים אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל ויפה שעה אחת קודם.

קידום חשוב

כמה צריך להשקיע בעניין הזה?

קידום אתרים דורש מאיתנו השקעה ברבדים שונים, כאשר הרובד הראשון הוא מחקר מילות המפתח. איך נדע מה לקדם אם לא נדע מה הגולשים מחפשים? שנית, קידום אתרים דורש גם ידע, השקעה וזמן, מה שמסביר מדוע לא כדאי לעשות את זה לבד ובצורה חובבנית. לעומת זאת, אם תפנו אל מקדמי אתרים שזה המקצוע הראשי שלהם בחיים, אתם יכולים להיות בטוחים שהכול יטופל על הצד הטוב ביותר. זה אומר שמהר מאוד האתר שלכם יקודם בצורה נפלאה, מה שגם ישפיע על המצב הכלכלי שלכם ועל העסק כולו. לכן כדאי לבדוק לאיזה מקדמי אתרים אתם פונים כי אין ספק שיש כאן גם עניין כלכלי. כמה באמת תשלמו על קידום האתר שלכם בחודש וכמה תהיו מוכנים להשקיע בכך? המחירים משתנים בין המקדמים השונים ולכן חשוב גם להשקיע בהשוואת מחירים לפני שמקבלים החלטה סופית בנוגע לעניין החשוב של קידום האתר שלכם.

 

רוצים לדעת עוד? היכנסו לw3c ותלמדו עוד טריקים לקידום האתר שלכם!

אולי תאהבו גם את