חיפוש

רעיונות להפלגות בים התיכון

 

חושבים על בילוי לא שגרתי, אחר ושונה מהדרך שבה אתם רגילים לבלות ביחד? הגיע הזמן לצאת מהדירה? אם כך, אין ספק שהאפשרות לנסוע לחו"ל יכולה בוודאי להתאים לכם. מי לא רוצה לצאת מידי פעם מהשגרה, לראות עולם ולשמוע שפות זרות? עם זאת, במידה וגם אתם רגילים תמיד לטוס לעיר אירופאית, להסתובב בה שבוע ואז לחזור הביתה, הגיע הזמן שתדעו שאפשר גם אחרת. אופציה טובה שמושכת אליה הרבה מאוד אנשים בשנים האחרונות ומספקת את כל הפתרונות זו האפשרות של הפלגות בים התיכון, אז למה שלא תבדקו זאת גם אתם? כאשר מדברים על הפלגות לים התיכון מדברים על מגוון יעדים מיוחדים המחולקים למעשה לשני מסלולים עיקריים. הראשון הוא מזרח הים התיכון והים האגאי ואילו השני הוא אזור הים התיכון ודרום אירופה. בכל מסלול כזה תוכלו לראות מדינות וערים שונות, אך מה שמשותף לשתי האופציות זו ההנאה המובטחת לכם.

קרוז 5

לכמה זמן נוסעים?

אם מעולם לא יצא לכם לנסוע להפלגה בים, בין אם זה באזור הים התיכון ובין אם זה בכל מקום אחר, אתם בוודאי תוהים, בין היתר, לכמה זמן כדאי לכם לנסוע. יש הפלגות של שבעה לילות אך יש גם הפלגות הרבה יותר ארוכות, כך שרק אתם תקבעו לכמה זמן אתם רוצים לצאת לחופשה. קחו בחשבון שבדרך כלל בחופשות כאלה אתם נהנים מכל מה שיש לנופש להציע לכם, כך שאין ספק שתיהנו מכל רגע. זה אומר שלא רק היעדים עצמם יכולים להיות נפלאים, בין אם תעצרו ביוון, טורקיה או איטליה, שכן גם האוניות שבהן מתקיימות ההפלגות מהוות פינוק בפני עצמו. זה אומר שתוכלו ליהנות מפאר של ממש באוניות האלה, מאוכל טוב ומחדרים מיוחדים, אז למה לחשוב פעמיים? זה לא משנה אם אתם רק רוצים לבלות ביחד כדי לצאת מהשגרה או שאתם רוצים לחגוג אירוע חשוב כמו יום נישואין שכן בכל מקרה הפלגה בים התיכון תשאיר אתכם עם טעם של עוד.

 

להפלגה יוצאים רק עם חברה מקצועית ואמינה

אין ספק שאחד מהדברים הכי חשובים שעליכם להקפיד עליו, זו השאלה עם איזו חברה אתם יוצאים להפלגה. כמובן שהבסיס להחלטה שלכם צריך להיות נושא הבטיחות באוניה, כי מה פתאום שתצאו להפלגה עם חברה שאיש לא שמע את שמה ושאתם לא יכולים להיות בטוחים לגבי האמינות שלה? בנוסף, כדאי גם לבחור חברת הפלגות שמציעה לכם מגוון רחב של חדרים באוניות השונות כי אז תוכלו לבחור בדיוק את מה שמתאים לדרישות וליכולות הכלכליות שלכם. מחפשים את הטוב ביותר? רוצים לצאת להפלגה בים התיכון ולחזור עם טעם של עוד? אם כך, פנו עוד היום אל חברת "דיירקט קרוז" ובדקו מול איזה חברות שייט היא עובדת ומה היא מציעה לכם. החברה קיימת כבר שנים ויכולה לקשר אתכם עם כל החברות המובילות ביותר בתחום הזה, אז למה אתם מחכים?

קרוז 6

אולי תאהבו גם את

בריכה
לתאילנד איט איז

החלטנו שהפעם תאילנד. אז תאילנד איט איז. עושים טיול שיכלול רק את עיר הבירה וגם איזה אי. זו כמות הזמן שהצלחנו לשכנע את הבוס שלנו

קראו עוד »
טיול משפחתי בים
סופ"ש מוצלח בכינרת

הכינרת המלאה אשר זכתה לתהודה רחבה בשנה האחרונה לאור חורף מדהים שלא נראה כמותו מזה שנים רבות מאפשרת לכם לקבל חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. להלן

קראו עוד »