חיפוש

שירותי הובלת מקרר בארץ ישראל

הובלת מקרר כמו גם ציוד חשמל נוסף מהווה אתגר לא פשוט, ועל כן ישנה חשיבות עליונה להתקשרות עם חברה מובילה בתחומה. מי החברה הזו? כל הפרטים – במאמר הבא.

הובלות מקרר בארץ ישראל – כיצד זה מתבצע?

הובלת מקרר כמו גם ציוד חשמל מהווה את אחד האתגרים הגדולים ביותר בענף ההובלות, וזאת לאור העובדה כי מוצרי חשמל הם מוצרים אשר יכולים להינזק בקלות רבה, במידה והם לא נשמרים ומועברים ליעד החדש ברמת בטיחות מקסימלית. למעשה, על אף כי רבים סבורים כי הובלה של מקרר כמו גם ציוד חשמל יכולה להתבצע באופן עצמאי, מסבירים המומחים של שירותי הובלות מיכאל ובוריס כי "מדובר בהובלה מורכבת במיוחד וזאת לאור העובדה כי מדובר בציוד רגיש אשר יכול להינזק בקלות. בנוסף, מדובר במשקל משמעותי ביותר אשר אדם סביר שאיננו מבצע העברות באופן קבוע עלול לגרום לנזק גופני לעצמו, כאשר רק לאחרונה שמענו על אדם אשר נהרג כתוצאה מביצוע הובלת מקרר אשר התרסק עליו". על כן, מסבירים בשירותי הובלות מיכאל ובוריס כי על מנת לבצע את ההעברה הזו נדרש ציוד בטיחות מתאים אשר יאבטח את המקרר עצמו, כמו גם בצוות מיומן אשר כולל לרוב שני אנשי צוות אשר שומרים על המקרר בתהליך ההעברה.

מקררים בגדלים שונים

שימוש באמצעי הובלה מתקדמים לצורך הובלה של מכשירי חשמל

כאמור, הובלה של מכשירי חשמל ובפרט מקררים מחייבת עבודה עם חברה מקצועית אשר תדע לספק את כלל אמצעי הבטיחות כמו גם שירותי הובלה מתקדמים, בכדי להבטיח כי ההובלה תסתיים על הצד הטוב ביותר. למעשה, מסבירים בשירותי הובלות מיכאל ובוריס כי כיום ישנם אמצעי הובלה מתקדמים אשר כוללים בין היתר שימוש במנוף, וזאת על מנת לחסוך מהמובילים את הכאב כמו גם הקושי בהעלאה של המקרר. אם בעבר מובילים נאלצו להפעיל מאמץ רב כמו גם תשומת לב מרבית לתהליך העברה, כיום ניתן לבצע את ההעברה הזו באופן איכותי ומהיר פי כמה, כל זאת בזכות מנופים אשר יכולים להגיע גם עד קומה 22, ובכך לאפשר תהליך העברה בטיחותי ונכון. בנוסף מסבירים בחברה כי פותחו אמצעי מיגון מתקדמים אשר מאפשרים לשמור על המקרר כמו גם הציוד החשמלי הנוסף, ובכך להבטיח כי ההובלה עצמה לא תותיר את הלקוח עם נזק משמעותי לכיס.

שירותי הובלת מקררים וציוד חשמלי – באמצעות הובלות מיכאל ובוריס

שירותי הובלות מיכאל ובוריס נחשבים כיום לחברה המובילה בענף ההובלות, כל זאת לאור ניסיון ארוך שנים בתחום וביצוע מגוון רחב של העברות ציוד חשמלי, ובפרט מקררים, בפריסה ארצית. אם גם אתם רוצים להצטרף למאות הלקוחות המרוצים של החברה היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://hovalail.co.il השאירו פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם, לצורך קבלת ייעוץ ראשוני.

אולי תאהבו גם את

כלי נגינה
איך מעבירים פסנתר?

אם אתם רוצים להעביר את הפסנתר שלכם לדירה חדשה, אך אין לכם מושג כיצד לעשות זאת, אז דעו לכם שבעזרתה של חברת הובלות מקצועית תוכלו

קראו עוד »