חיפוש

שקית הפתעות של גדולים – אילו מתנות חשוב לחלק באירוע?

לאחרונה מצאנו את עצמנו מגיעים אל מסיבות ימי הולדת ואירועים של הילדים שלנו ומקנאים בהם. כן, כן, קראתם נכון, אנחנו, אנשים שעברו את גיל 30 לא מזמן מצאנו את עצמנו רוצים לקבל גם שקית הפתעה. למה רק הילדים שלנו צריכים ליהנות מהן? למה לנו לא מגיע? אז אנחנו סוברים שמגיע לנו לקבל שקיות כאלה ואם גם אתם חושבים כך, כדאי שתישארו אתנו ותגלו איזה מתנות אתם צריכים שיהיו בתוכן.

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה

רגע לפני שנציג בפניכם את המתנות שחשוב לחלק באירוע שבו יש שקית הפתעה של גדולים, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם בחרנו לפנות אל מי שיודעים דבר או שניים בשקיות הפתעה למבוגרים – אנשים שבדיוק כמונו, התבגרו עם השנים במראה, אבל נשארו ילדים.

שאלנו אותם איזה מתנות הם הכי היו רוצים לקבל וקיבלנו רשימה של מעל ל – 500 מתנות. בסופו של דבר, בדקנו אילו מתנות נרשמו מספר רב ביותר של פעמים והן אלו שנכנסו אל המדריך הנוכחי.

שקית הפתעות של גדולים - אילו מתנות חשוב לחלק באירוע?

שקית הפתעות של גדולים – המתנה ה – 1 שחשוב לחלק באירוע שכזה

המתנה הראשונה שאתם צריכים לחלק באירוע שיש בו שקית הפתעה למבוגרים הוא כוס פלסטיק מעוצבת עם קשית. חשוב מאוד שתבחרו בעיצוב ילדותי ככל הניתן, למשל:

  • חד קרן
  • הלו קיטי
  • קשת בענן

ההמלצה הילדותית שלנו מוצעת לכם פשוט כי אנחנו המבוגרים חושבים שאנחנו צריכים להיות רציניים ומשעממים בגלל שהתבגרנו, אז זה לא נכון. שכן, זה הזמן להיכנס לחנות גאדג'טשופ ולקנות בה את כל השטויות שיגרמו לנו להרגיש צעירים.

 

שקית הפתעות של גדולים – המתנה ה – 2 שחשוב לחלק באירוע שכזה

המתנה ה – 2 היא סוכריות גומי דביקות. כאלו שהיינו אוכלים בתור ילדים ולא יודעים בכלל שובע. היום הן גורמות לרבים מאתנו לכאב בטן, אבל זה כאב ששווה את זה. גם כאן כדאי לקנות את הפריטים הכי ילדותיים. למשל, הסוכרייה בטעם בננה והתות הנימוח בפה.

 

שקית הפתעות של גדולים – המתנה ה – 3 שחשוב לחלק באירוע שכזה

אם אתם רוצים לחזור כמה שנים לאחור, זה הזמן להוסיף לשקית ההפתעות שלכם טרופית. כן, בדיוק כמו זו שהייתם שותים במרכז המסחרי בתור ילדים, ליד הפיצה. שכן, זה כל מה שמבוגר אחראי ירצה לקבל בשקית ההפתעות שלו, טעם שיחזיר אותו אל הילדות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת על שקית ההפתעות של הגדולים. כעת, כשיש בידיכם את 3 המתנות שכדאי וחשוב לחלק באירוע עם שקית כזו, נותר לכם רק למצוא את הפריטים הללו ולחלק אותם בתוך שקית שתגרום לכל אחד מהנוכחים לאושר גדול.

תיק הפתעה למבוגרים

אולי תאהבו גם את