חיפוש

מלון מעולה למטיילים לבד

אמסטרדם היא יעד מעולה לכל סוג חופשה שתחשבו עליו, בכל הרכב שהוא וכמעט בכל זמן בשנה. אם אתם משפחה עם ילדים קטנים, תוכלו להנות מנופש אורבני או כפרי ברחבי המדינה היפהפיה, לשהות במלונות ובתי אירוח במחירים נוחים ולהנות מאטרקציות המתאימות לגדולים ולקטנים.

זוגות אוהבים ימצאו מפלט בשלל פינות חמד בערים המיוחדות שיש להולנד להציע וימצאו את המדינה שופעת התעלות והגשרים כאחד היעדים הרומנטים והמיוחדים ביותר באירופה. ותרמילאים יופתעו למצוא בהולנד מסלולי טיול רבים בכל דרגת קושי, לרבות טרקים של מספר ימים המיועדים למטיבי לכת וחובבי אתגרים וריגושים.

 

מתי הכי טוב לטוס?

ככלל, הזמן הטוב ביותר לבקר בהולנד מבחינת מזג האוויר, הוא החל מחודש יוני ועד תחילת ספטמבר, אז הטמפרטורות נוחות וימי הגשם מעטים יחסית. עם זאת, מכיוון שמדובר בשיא עונת התיירות, ניתן לגלוש גם לעונות המעבר כך שלמעשה חופשה בחודשים אפריל-מאי או אוקטובר ותחילת נובמבר תהיה יחסית סבירה מבחינת טמפרטורות אך נוחה ביותר מבחינת מחירי כרטיסי הטיסה, מקומות הלינה והעומס באטרקציות המרכזיות.

מנגד, מי שחובב קור ואווירת חג מולד צבעונית ודביקה, ימצא את הולנד כיעד נפלא לחופשה גם במהלך החורף, כך שבשורה התחתונה מדובר ביעד שנהדר לבקר בו לאורך השנה כולה וגם זמן הטיסה הוא בסך הכל לא עולה על 5 שעות מישראל.

לכן, אם כבר מיציתם מדינות כמו גרמניה, אירלנד או צרפת – מומלץ לשקול לחיוב את הולנד כיעד הבא בו תנפשו עם היקרים לכם. ואם כבר הולנד, אחד המקומות המיוחדים ביותר במדינה היא העיר רוטרדם אשר נחשבת לקסומה ויוצאת דופן בנוף ההולנדי.

 

על גדות נהר הריין, שם תמצאו את האושר

רוטרדם אשר שוכנת על גדותיו של נהר הריין היא אחת מערי הנמל הגדולות ביותר באירופה וככזאת היא בעלת חשיבות גדולה מבחינה מסחרית ויש בה כמות גדולה של מפעלי תעשיה והן של תושבים העובדים במפעלים אלו או בסביבת הנמל, מה שמקנה לה אופי אותנטי, מעט מחוספס ולא מתנצל. איך אומרים? הולנד האמיתית, והיא נהדרת.

בעת הביקור ברוטרדם תוכלו להתרשם מארכיטקטורה חדשנית לצד מבנים מיוחדים שמספרים את סיפורה של העיר בעלת ההיסטוריה המרתקת. מבנים אלו, אשר כוללים חלקים נרחבים ששופצו ושוחזרו, הם עדות למלחמת העולם השניה בה העיר כמעט נחרבה. כיום העיר עמוסת ניגודים וכוללת בניה עתיקה לצד בניה מודרנית חדשה, שפע מסעדות ובתי קפה, מוזיאונים מעניינים, מופעים ואטרקציות רבות שינעימו את זמנכם.

 

מלון מעולה במחיר שפוי

אם הגעתם לרוטרדם ואתם מחפשים היכן ללון, אחד המקומות המומלצים ביותר הוא מלון הקפסולות "סיטיהאב" אשר נמצא במיקום אטרקטיבי בסמוך לאטרקציות, מסעדות ומקומות בילוי פופולאריים ומציע חוויית אירוח חדשנית במחיר משתלם. בסיטיהאב תוכלו להנות מחדרים קטנים אך פונקציונאליים אשר מתאימים ליחידים ולזוגות, בהם מיטה נוחה, מיזוג אוויר ותאורה מצוינת המקנה להם תחושה מרווחת בהרבה.

אם החדר כה קטן, היכן נמצאת המזוודה שלכם? שאלה מצוינת. את המזוודה תאכסנו בלוקר אישי הנמצא מחוץ לחדר ועוד תמצאו מחוץ לחדר מקלחת ושירותים מרווחים ומפנקים במיוחד. בנוסף לאלו יהנו אורחי ההאב מטרקלין גדול בו ניתן לעבוד, לאכול, לשתות ולהתרועע עם תיירים מרחבי העולום כולו שיהפכו לשותפים למסע.

לסיכומו של דבר, בין אם אתם מטיילים בגפכם או עם בני זוג / חבר קרוב – סיטיהאב ברוטרדם הוא אחד המלונות המומלצים ביותר עבור מי שמחפש חווית אירוח מיוחדת, במחיר נגיש במיוחד תוך כדי שמירה על איכות הסביבה.

מלון

אולי תאהבו גם את

בריכה
לתאילנד איט איז

החלטנו שהפעם תאילנד. אז תאילנד איט איז. עושים טיול שיכלול רק את עיר הבירה וגם איזה אי. זו כמות הזמן שהצלחנו לשכנע את הבוס שלנו

קראו עוד »
טיול משפחתי בים
סופ"ש מוצלח בכינרת

הכינרת המלאה אשר זכתה לתהודה רחבה בשנה האחרונה לאור חורף מדהים שלא נראה כמותו מזה שנים רבות מאפשרת לכם לקבל חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. להלן

קראו עוד »