חיפוש

סטיילינג למתחילים: הכללים הבסיסיים להרכבת מראה מנצח

רוצים לשפר את המראה שלכם בכמה רמות? להיראות יותר טוב מכולם בכל מקום אליו תגיעו? להפגין סטיילינג אישי שמשדר את מי שאתם באמת? באמצעות טיפים פשוטים וכללים בסיסיים תוכלו להרכיב עבור עצמכם מראה מנצח. היום כל אחד יכול לנסות ולהצליח להתאים לעצמו קו אופנתי שהוא מתחבר אליו. זה הזמן שלכם להרכבת מראה מנצח.

 

סידור חכם משנה חיים

ארון מסודר וחכם כולל רק פריטים שאנחנו לובשים באמת. נסו בתחילת כל עונה לסדר את הארון שלכם ולהוציא ממנו פריטים מיותרים – כאלה שלא לבשתם בשנה שעברה, וסיכוי גבוה שגם לא תלבשו השנה. את הפריטים המיותרים כמובן אפשר להעביר בכיף לחברים שלכם או לתרומה. סידור הארון הוא תנאי הכרחי לכל אחד שמעוניין לשדרג את המראה שלו. המטרה בפעולה הזו היא לנסות לדייק כמה שיותר את הסטייל האישי שלנו, ולוותר על הפריטים שרק תופסים לנו מקום יקר ערך בארון.

 

להתלבש בסיסי, להיראות אפס מאמץ

איך הולך המשפט המוכר? ״Basic is beautiful״. האאוטפיט שלנו לרוב יהיה מורכב מכמה פריטים בסיסיים ופריט אחד מיוחד ואופנתי. כמו הלבוש שלנו, גם הארון שלכם אמור להיראות כך. הרבה בגדי ביסייק נוחים וקלילים שאתם נהנים ללבוש, יחד עם פריטי אופנה מיוחדים שמרימים לכל לוק.

איך יודעים מה הבייסיק הכי נכון ונוח עבורנו? בחרו פלטת צבעים שאתם אוהבים במיוחד ורכשו בצבעים הללו פריטים שירכיבו את בסיס הארון שלכם. חולצות ארוכות וקצרות, שניים שלושה ג׳ינסים, מכנסיים, שמלה, חולצה מכופתרת, שני ז׳קטים וכמה זוגות נעליים. את כל אלה כמובן אתם יכולים למצוא ברשת האופנה הגדולה H&M.

 

בין אופנתי לטרנדי – מה הכי מתאים לנו?

בארון שלנו, מלבד בגדי בייסיק, יש להוסיף גם כמה אביזרים אופנתיים שישדרגו כל מראה. טרנדים אופנתיים הם חלק מהעולם שבו אנחנו חיים. עלינו לדעת להבדיל בין פריטים שהם טרנדיים כרגע לבין פריטים שהם אופנתיים בעינינו. יותר קל לקנות את מה שכולם קונים, אבל יותר מדליק ומושך את העין לרכוש פריטי אופנה שאנחנו אוהבים, ולא לכולם תמיד יש בנמצא.

עם זאת, חלק מהטרנדים האופנתיים הם אכן רלוונטיים ואפשר להתחדש בפריט שאהבנו, גם אם יש אותו לכולם. המחשבה מאחורי הפריטים האופנתיים הוא להצליח לבדל את הסטייל שלנו מהסטייל של האחרים, ולהכניס לתוך הלבוש שלנו גם חלק מהאופי שלנו.

 

צבעים משלימים

לפני שאתם בוחרים לשנות את כל המלתחה שלכם, צריך לבחור קודם פלטת צבעים שאתם מתחברים אליה ושהיא מחמיאה לכם. פלטת צבעים בנויה משלושה צבעי בסיס שאתם אוהבים ושלושה צבעים נוספים שישלימו את הצבעים שבחרתם. למשל, אם בחרתם בצבעים ורוד, אדום וכחול, אז תוכלו להשתמש בירוק כצבע משלים לוורוד, בשחור כצבע משלים לאדום, ובלבן כצבע משלים לכחול. בניית סט בגדים תהיה יותר קלה אם תבחרו צבע עיקרי וצבע משלים עבור הפריטים.

אופנה

אולי תאהבו גם את

הגברת לחץ המים
הגברת לחץ מים 

לחץ מים הוא מה שמאפשר לנו מקלחות ארוכות ומפנקות, וגם את הקלות והיעילות בסילוק של שאריות מצלחות וכוסות מלוכלכות. לחץ זה נקבע על ידי שורה

קראו עוד »